Alcaraz: "Mindent meg fogok tenni a Juventusért"

alcaraz.jpgA Juventus friss szerzeménye, Carlos Alcaraz a minap megtette első nyilatkozatát a klub labdarúgójaként, a Southampton alakulatától érkező középpályás pedig ennek keretében kifejtette, hogy miért választotta a Bianconerit, hogy milyen érzésekkel tekint szerződtetésére, ezen felül pedig kitért példaképeire, valamint a szurkolókkal való kapcsolatára is. 

"Minden nagyon gyorsan történt, ám pont ez adta a történet szépségét. Az ügynököm, Sebastián López jelezte nekem, hogy a Juventus érdeklődést mutat irántam, én pedig próbáltam higgadt maradni. Ezekben a napokban a barátnőm jelentette a legfőbb támaszt számomra, aki mindvégig támogatott engem. Tudtam, hogy nyugodtnak kell maradnom, hiszen eleinte nem volt magától értetődő, hogy valóban csatlakozhatok-e az Öreg Hölgyhöz, azonban szerencsére minden jól ment" – fogalmazott a Juventus TV kamerái előtt. 

"Nagyon örülök annak, hogy a Bianconeri futballistája lehetek. Az első itt töltött napjaim hatalmas boldogsággal töltöttek el, s remek érzések kavarognak bennem, mivel kivételes dologként tekintek arra, hogy mától fogva ennél a nagyszerű klubnál szerepelhetek. Az, hogy itt lehetek, egy álom beteljesülését jelenti számomra, hiszen nem mindenkinek adatik meg, hogy Torinóban, a Zebrák szerelésében játsszon. 

Tisztában vagyok vele, hogy nagyon keményen kell majd dolgoznom annak érdekében, hogy elérjem közös céljainkat, illetve beteljesítsem egyéni vágyaimat. Az első benyomásaim őrülten jók voltak, már csak azért is, mert mikor gyermekként a Playstationön játszottam, mindig a Juventusszal voltam, mindezek után pedig egyszerre csodálatos és felfoghatatlan, hogy most én is a Bianconeri szerelésében futballozhatok. 

Megtiszteltetésként tekintek arra, hogy ezt a mezt viselhetem. Pontosan tudom, hogy ez a klub korábban mennyit adott az argentin kiválóságoknak, s büszkeséggel tölt el, hogy most én is olyan nagy nevek nyomdokaiba léphetek, mint Ángel Di María, Leandro Paredes, vagy Paulo Dybala, akiknek fekete-fehérben lejátszott összecsapásait általában én is igyekeztem megtekinteni. 

Karrierem során mindig a középpályán kerültem bevetésre, ám a csapatrészen belül szinte mindenhol megfordultam, értve ezalatt a széleket, vagy a középső posztokat. Egyértelműen itt érzem magam a legjobban, most pedig hatalmas elszántsággal és sikeréhséggel érkeztem ide. Ki akarom venni a részem a csapat produkciójából, s minél több találkozón pályára akarok lépni. Maximalistának tartom magam, s nem szeretek veszíteni, ebből fakadóan pedig mikor lehetőséget kapok majd arra, hogy kifussak a gyepre, minden tőlem telhetőt meg fogok tenni azért, hogy elérjük a kívánt eredményeket. 

Kiskoromban leginkább Cristiano Ronaldo volt a példaképem, aki számomra is ihletforrást jelentett, amit persze még sokat elmondhatnak magukról. Argentinként természetesen hazám nagyszerűségei közül is megvoltak a magam idoljai. A Racing Club futballistáinak köréből Matías Zarachóval ápoltam a legjobb viszonyt, akinek játéka és edzésmunkája valósággal lenyűgözött, ugyanakkor ettől függetlenül is CR7 inspirált leginkább. Hogy melyik becenevemet kedvelem leginkább? A Charly-t, ez nem is kérdés. 

Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek, s itt is szeretném megköszönni a szurkolóknak a rengeteg Instagramon küldött üzenetet, amit szerződtetésem napjaiban kaptam tőlük. Elképesztően hálás vagyok a szeretetért, amit mutattak irántam, ezért pedig szeretném, ha tudnák, hogy minden erőmmel a Juventus mezének megvédésén leszek. A legjobb formám szerint fogok játszani, éppen ezért pedig alig várom, hogy pályára léphessek" – összegzett Alcaraz.

 Az argentin első napja a Juventusnál: