Kaio Jorge és Soulé: "Örülünk, hogy a Frosinonéban játszunk"

kaio-jorge_frosinone.jpegAhogyan arról mi is beszámoltunk, a Juventus két tehetséges fiatalja, Matías Soulé és Kaio Jorge a 2023/2024-es szezont egyaránt a Frosinone együttesénél töltik majd egy sima kölcsön keretében, annak érdekében, hogy több tapasztalatot szerezhessenek a Serie A-ban, illetve a brazil játékosnak a komoly térdsérülése után még inkább fontos, hogy korábbi formáját visszanyerhesse, lehetőség szerint minél több időt töltve a pályán a bajnokságban. A napokban a két reménység megtette első, egyben bemutatkozó nyilatkozatát új együttesénél, ahol az átigazolásuk körülményiről, terveikről, illetve legnagyobb példaképeikről is ejtettek néhány szót.  

„Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek, nagy kihívás ez számomra. A Frosinone érdeklődéséről az U23-as barátságos mérkőzés után hallottam először. Gyorsan beszéltem az elnökkel, és itt vagyok, boldog vagyok, szeretnék segíteni a csapattársaimnak” – kezdte interjúját a brazil csatár.

„Alighogy csatlakoztam az Öreg Hölgyhöz, megsérültem, de most már készen állok a játékra. Tudom, hogy milyen képességek vannak bennem, és  úgy gondolom, hogy jó szezonom lesz. Szeretnék bizonyítani a Frosinonénál és a Juvénál egyaránt.”

„Azzal a gondolattal érkeztem ide, hogy meccsekkel terheljem a lában, és játszani fogok. Van már valamennyi tapasztalatom, bizonyítani akarok.”

„Amikor megsérültem, sok kétségem volt. Akkoriban sokat edzettem a fizioterapeutámmal, és most már jól érzem magam.”

„A példaképem Cristiano Ronaldo, tőle merítek ihletet” – zárta mondandóját a fiatal támadó. 

matias-soule-frosinone.jpg"A Frosinonénál keresem azt a helyet, ami a Juvénál még nem volt meg. A gondolataim ekörül forognak. Hogy miért döntöttem a Frosinone mellett? Először is az edzővel beszéltem, és mindenekelőtt a sportprojekt sarkallt arra, hogy ide jöjjek, továbbá a játék iránti vágy... Ezt az ajánlatot már régen megkaptam, és rengeteget gondolkodtam rajta, mielőtt elfogadtam volna. Nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek” –kezdte el az argentin szélső az átigazolását firtató kérdésre vonatkozó válaszát.

„A legfontosabb dolog a játék. Itt volt egy projekt, bizonyítani akartunk. A Juvéban nem játszottam túl sokat, azonban az idén már ezt nem akartam újra átélni. A Frosinonénál száz százalékot fogunk adni.”

„Állandó kezdőként látom magam a csapatban, szeretem, ha nálam a labda, és úgy gondolom, hogy a többiek segíteni fognak nekem.”

„Azt hiszem, ez egy kemény szezon lesz. Beszéltem Enzóval és Kaióval, Barrenechea azt mondta, hogy minden csapat nagyon jó, igazi kihívás lesz ez számunkra.”

„Két bálványom van: Kun Agüero és Lionel Messi” – nevezte meg honfitársait, mint példaképeket interjúja végén a húsz esztendős játékos.