Yıldız: "Éreztem, hogy sikerülhet az áttörés a Juventusnál"

y_ld_z.jpgA vezető német napilapnak számító BILD a Juventus fiatal török reménységével, Kenan Yıldızzel készített egy rövidebb interjút, amiben a játékos igyekezett átvenni az eddigi történetét. Mesélt a korai időszakáról, a Torinóba érkezést követő terveiről és a debütálásról is. A gondolatait alább olvashatjátok.

"Anyukám német, apukám török származású; azonban már az utánpótlás-csapatoknál is a török színeket képviseltem és ez számomra soha nem volt kérdéses. Azonban elhagyni Németországot, azon belül is Bajorországot, kezdetben furcsa volt. De a Juventus a valaha volt legjobb projektet kínálta fel nekem, és mire a Bayern vezetői észbe kaptak és egyeztetéseket kezdtek a környezetemmel, bármennyire is meg szerettek volna tartani, ez már nem volt lehetséges" – kezdte mondandóját a nemrégiben végérvényesen is az első csapathoz kerülő, a 15-ös mezben szereplő ifjú.

"Már a kezdet kezdetén hittem benne, hogy az áttörés nem pusztán egy lehetőség számomra itt Torinóban. A Primavera-együttesben kezdtem el a munkát, hogy szokjam az új országot, megismerkedjek az itteni játékfelfogással és a nyelvvel is. Ezt követően játszottam pár mérkőzést a Next Gennél is, majd pedig a nyáron lehetőségem nyílt arra, hogy a felnőtt kerettel elutazhassak az Egyesült Államokban megrendezett tornára.

Egészen hihetetlen élményt jelentett számomra, hiszen olyan játékosokkal edzhettem együtt hirtelenjében, mint Chiesa és Vlahović, akiket pár hónappal korábban még csupán televízión keresztül csodálhattam. Allegri fényes jövőt jósolt nekem? Megtisztelő volt ezeket a szavakat hallani, mert ez egyben ráébresztett arra, hogy jó úton haladok a céljaim eléréséhez. Remek a kapcsolatom az edzővel, aki nem pusztán remek szakember, de nagyszerű ember is.

Amikor bemutatkozhattam az első csapatban, egy álmom vált valóra. Egy nagyon különleges érzelmi töltet volt ez, elvégre annál a klubnál szerepelhetek, ahol a múltban olyan példaképeim is játszottak, mint Baggio, Zidane és Del Piero. Torinó, mint város? A kezdeti időszakban a J-Hotelben laktam, aztán mikor a szüleim is átköltöztek Olaszországba, már velük éltem. Mostanra az olasz nyelvtudásom is javult: nem csupán értem, amit nekem mondanak, de már kommunikálni is tudok. Anyukám jól ismeri a nyelvet, sajnos azonban gyerekkoromban soha nem beszélt velem olaszul, pedig ma már nagyon is jól jönne ez" – zárta mondandóját a klub török reménysége.