Dybala: "A Juventus még mindig tartozik nekem"

dybala_juve.jpgA La Gazzetta dello Sport mai száma ismét újabb részletekkel számolt be a Juventust érintő PRISMA-vizsgálatról, ezen belül is a klub egykori játékosának, Paulo Dybalának kihallgatásáról, aki meglepő és érdekes történettel állt elő arról, hogy az Öreg Hölgy voltaképpen a még mindig nem fizette ki számára azt a bért, melynek eljuttatását a Covid-járvány idején megkötött titkos szerződésben magára vállalta. 

A lap információi szerint az ügyészség képviselői idén február 21-én hallgatták ki ismét az argentin támadót, aki ekkor egy másfél órás vallomásfelvétel során arról beszélt, hogy mind a mai napig nem kapta meg a 2020/2021-es szezonra vonatkozó bérének egy részét, ami a gyakorlatban nagyjából 3,7 millió eurót jelent, annak ellenére, hogy ügyvédje, Luca Ferrari már 2022. május 31-én kérte az Öreg Hölgytől az összeg kifizetését. 

"Nem tudom, hogy mikor kaptam meg az utolsó béremet a Juve labdarúgójaként, de abban biztos vagyok, hogy a klub még mindig tartozik nekem. Amikor az Öreg Hölgy annak idején mások mellett velem is egyezséget kötött az aktuális hónapra vonatkozó fizetések átcsoportosításáról, leszögeztük, hogy ha a későbbiekben még a klub játékosa leszek, akkor az elmaradt bért több részletben fizetik ki, ha viszont időközben távozom a csapattól, akkor azonnal megkapom a hiányzó összeget. 

Az egyezség alapján a Bianconerinek 2023 áprilisában van utoljára lehetősége kifizetni a fennmaradó összeget, ami mintegy 3 millió eurót tesz ki. Ha ez nem történik meg, akkor az ügyvédem írásban fog követeléseket tenni a klubnak, bár remélem, hogy nem jutunk el idáig, mivel annak ellenére, hogy meg akarom kapni a pénzemet, nem szeretném perre vinni a dolgot, hiszen ezzel magamnak, és a Juventusnak is rengeteg problémát spórolnék meg" – összegzett La Joya. 

A Gazzetta Dybala ügye mellett egy másik esetről is beszámol, elvégre a hatóságok február 17-én a klub egykori főtitkárát, a posztját 2020. október 29-én elhagyó Maurizio Lombardót is kihallgatták, aki nagyrészt Fabio Paratici eddig is sokat tárgyalt ügyeiről osztott meg újabb értesüléseket. 

"Fabio mindenható szeretett volna lenni a klubnál, de még azon kívül is. Bevett módszere volt, hogy más csapatokon keresztül vásárolt játékosokat, hogy ezzel akadályozza a riválisokat, ezért pedig akár éjszakákba nyúlóan is a klubszékházban tartott engem a jogi előkészítés végett. Néhány baráti klub gyakorlatilag a Juve bankjaként működött, hogy nekünk előnyünk származzon a különböző adásvételi ügyletekből. 

Az Atalantával emlékeim szerint összesen 14,5 millió euró értékben bonyolítottunk le ilyen átigazolásokat: Mattiello 4 millió volt, Muratore szintén, míg Caldara 3,5, Romero pedig 3 millió euróba került. Orsolini, Demiral, Traorè, Mulè, Audero, Peeters és Cerri a Cagliaritól jöttek, Mandragora pedig az Udinesétől. Ezekben az esetekben általában nagyon furcsa szerződéseket kötöttünk, melyeket szinte kivétel nélkül az anyagi haszonszerzés motivált. Amikor néha megkérdeztem, hogy miért veszünk olyan játékosokat, akik soha, egyetlen percnyi lehetőséget sem fognak kapni nálunk, csak azt a választ kaptam, hogy ez a kötelességünk" – fogalmazott a szakember.