Pjanić: "A Chelsea ellen az igazi Juventust láttam"

pjanic.JPGAz idei szezont a Beşiktaşban töltő Miralem Pjanić nemrégiben egy rövid interjút adott a La 7 nevű TV-csatornának, akik a Roma és a Juventus Women összecsapása kapcsán kérdezték meg a bosnyák játékmestert, aki mint ismert, mindkét együttes férfi csapatában is játszott, és bevallottan karrierje legszebb éveit töltötte ott. Az interjú során a játékos mesélt a Barcelonában töltött rövid időszakról, valamint arról, hogy szívesen visszatérne Olaszországba, ha ilyen megkeresés érkezik.

"A legjobb éveimet Olaszországban töltöttem, minden évben fejlődni, valamint sikereket elérni akartam. A Barcelonánál egy gyermekkori álmom vált valóra, de egy nagyon rossz időszakban érkeztem, egy olyan edző keze alá, aki nem adott nekem lehetőséget. Jelenleg a török bajnokságról többet tudok mondani, melynek szintje egy kissé alacsonyabb, de az a fontos, hogy folytassam a játékot. Amennyiben hívnának Olaszországba, szívesen visszatérnék." - kezdte nyilatkozatát a középpályás.

A fent említett mérkőzés apropóján természetesen megkérdezték Pjanićot, hogyan látja jelenleg két egykori csapatát. "A Juve a saját útját járja. Két év két különböző edzővel. Allegri rendkívül felkészült, és mindent helyre fog rakni. A Chelsea ellen egy nagyszerű csapatot láttam, jó úton vannak afelé, hogy jól szerepeljenek. A Juventusnál egy stabil klubot láttam, és rájöttem, hogy ez sokkal fontosabb, mint a csapatkeretek minősége közti különbség. A Roma az elmúlt években jól teljesített, egy nagyszerű edző szerződtetésével pedig úgy gondolom jó úton haladnak. A bajnokság idei kiírásában nem tudnék favoritot megjelölni, sok csapat harcban áll a Scudettóért. Amikor elhagytam Romát, sírnom kellett, mivel tudtam, hogy egy nagyszerű helyet hagyok ott. Egyébként már két évvel korábban is a Juvéhoz szerződhettem volna. Hogy mit gondolok a női csapatok meccséről? Azt tudom, hogy mindig nagyon szoros mérkőzéseket játszottak egymással, annak ellenére, hogy a Juve jól teljesít a ligában. Kemény meccs lesz." - zárta mondandóját Pjanić.