Bonucci: "Ugyanaz leszek, aki eddig is voltam"

bonu.jpgA Juventus korszakos védője, a csapatot egészen – egy szezonnyi megszakítással – 2010 óta erősítő Leonardo Bonucci a tegnapi nap folyamán hivatalosan is elhagyta az Öreg Hölgyet, melynek keretéből már hetekkel ezelőtt kikerült, s csatlakozott a Bundesligában szereplő Union Berlin gárdájához. 

A veterán futballista tegnap este érzelmes Instagram-posztban búcsúzott a Bianconeritől és Olaszországtól, melyben többek között arról írt, hogy pontosan tudja, hogy karrierje és személye rendkívül megosztó, valamint kijelentette, hogy más befejezésben reménykedett, az igazán méltó elköszönésre azonban már nem lesz lehetősége. 

"Leonardo Bonucci vagyok, 19 éve profi futballista. A pályán töltött hosszú idő alatt elkötelezettségem és odaadásom mindvégig töretlen volt, ám tudom, hogy megosztó ember voltam, ami miatt a sok szeretet, amiben részesültem, mindig más érzésekkel keveredett. Pofonok és simogatások egyaránt értek engem. 

Ma, hűen önmagamhoz, a szemetekbe nézek, szurkolók és bírók, mivel egy ilyen történet minden tiszteletet megérdemel. Ez ugyanis a szívből jövő búcsú ideje, amit csak vonakodva tudok megejteni, ugyanakkor tudom, hogy erről a pontról már nincs visszaút. 

Köszönettel tartozom nektek az öleléseitek erejéért, de a kritikáitokért is, melyek által megértettem, hogy mit kellett volna megtanulnom ahhoz, hogy jó emberré váljak. Az idő minden közösen elért eredményünkről tanúskodik, ezeket a sikereket pedig nem volt könnyű felépíteni, s biztosan lehetünk benne, hogy ez a sorozat soha nem is fog megismétlődni. 

A szív azonban, jól tudjátok, nagy memóriával rendelkezik. Bianconeri-szurkolók, ma lezárul életem legnagyobb fejezete. Szép befejezésről álmodtam, ám a lehetőség, hogy veletek együtt zárjam le utamat, sajnálatos módon nem adatott meg számomra. De ami megtörtént, az nem zárul le örökké, ebben biztos vagyok, barátaim. 

A holnap során, ami már itt van, mindig ugyanaz leszek, aki eddig is voltam. Ugyanaz a Leonardo. És ugyanaz a Bonucci" – zárta sorait a klubikon.