Pinsoglio a csapattársakról

pinsoglio_a_scudettoval.jpgMint ahogy már tegnap beszámoltunk róla, a Tuttosport egy hosszabb interjút készített Carlo Pinsoglióval, aki leginkább a Juventus helyzetéről, saját magáról és Cristiano Ronaldóról beszélt. Ezúttal a nyilatkozat második részét olvashatjátok, amiben leginkább csapattársairól mesél, és ki mással is kezdte volna, mint legjobb barátjával.
"Sokszor ettem már együtt Cristianóval: egyáltalán nem eszik cannellonit vagy ehhez hasonló ételeket, de hagyományos dolgokat már igen, a végén pedig mindig ő akart fizetni."
"Egy nap Georgina üzenetet küldött nekem, amiben meghívtak az otthonukba ebédelni. Először így válaszoltam volna erre az üzenetre: Szia! Szerintem rossz helyre küldted az üzenetet, nekem,  Pinsogliónak írtál!"
"Mindig hülyéskedek Ronaldóval. Egyszer azt mondtam neki, hogy majd elmegyek a portugálok hivatalos személyzetével az Európa-bajnokságra, csak hogy vele legyek."
Ezt követően pedig több csapattársára is kitért, többek közt Weston McKennie-re és Giorgio Chiellinire is.

"McKennie az a típusú srác aki sokat viccelődik, de általánosan ez mindenkire igaz az öltözőben. Mandžukić egy normális figura, viszont érzésem szerint magának való volt."

"Kivel mennék együtt nyaralni? Nehéz kérdés, mivel a csapatnak a nagyja, vagy elvan jegyezve, vagy már házas életet él. McKennie-vel talán, mivel ebbe nem tartozik még bele. Chiellinivel nem mennék, mivel nagy rumlit szoktam magam után hagyni, és biztos, hogy behúzna nekem ezért."

"Chiellini az esetek nagy részében mindig a feladatára koncentrált. De, ha jó volt a hangulat a csapat körül, ő se rejtette véka alá az érzéseit. Szczsęnyvel mindig kifiguráztuk emiatt, gyakran mondtuk neki, hogy: "Giorgio, a foci az életed!", erre mindig azt felelte: "Igen, a foci az életem."

Az interjú végén elárulta azt is, hogy hogyan éli meg azt, hogy szinte egyáltalán nem jut szerephez.

Nem mindig egyszerű, hogy az időm igen jelentős részét a pálya mellett töltöm. Sokszor mondogattam már, hogy elhagyom a Juventust emiatt, de a többiek mindig rá vesznek engem, hogy maradnom kell, így mindig maradok velük.