Rabiot: "Még nem hoztam döntést a jövőmről"

adrien_rabiot_1.jpgTovábbra is számos találgatás lát napvilágot a Juventus egyes játékosinak, valamint a csapat mesterének jövőjével kapcsolatban, a pletykák pedig értelemszerűen leginkább azokat a futballistákat érintik, akik lejáró szerződésük miatt szabadügynökként távozhatnának a nyáron. Ebbe a körbe tartozik Adrien Rabiot is, aki a minap rövidebb interjút adott a folytatással, illetve más témákkal kapcsolatban. 

"Még nem döntöttem a jövőmmel kapcsolatban. Tavaly nyáron úgy maradtam a Juventusnál, hogy lejáró szerződésem volt, s tudtam, hogy csapatunk nem lesz érdekelt az európai kupasorozatokban, ami ennek fényében egy komoly és fontos elhatározás volt részemről. A következő évadban mindenképpen ott kell lennünk a Bajnokok Ligájában, az pedig már biztos, hogy szerepelni fogunk a klubvilágbajnokságon is. Ezek a szempontok természetesen befolyásolni fogják a választásomat, ám e pillanatban még semmi nem dőlt el" – szögezte le a középpályás. 

"Jelenleg a szezon eredményes lezárására összpontosítok, ezt követően pedig le fogok ülni a klubvezetéssel, hogy kiértékeljük az előttünk álló opciókat. Egyelőre azonban kizárólag a meccsekre, s arra koncentrálok, hogy felépüljek a mostani, kisebb egészségügyi problémámból, annak érdekében, hogy a továbbiakban is eredményesen végezhessem a dolgomat. Az elkövetkezendő hónapokban természetesen az Európa-bajokságra való felkészülés is prioritást jelent majd számomra, ami miatt még sokszor át fogom gondolni a döntésemet. Annak ellenére, hogy hamarosan kritikus életkorba lépek a pályafutásom szempontjából, nagyon jól érzem magam, a határozatomat pedig ennek szellemében fogom meghozni. 

Úgy érzem, hogy erőm teljében vagyok, ezért pedig fontos lesz, hogy jól válasszak. Ha a francia válogatottban is felhúzhatnám a csapatkapitányi karszalagot, ahogy azt már a Juventusban is megtehettem, újabb visszajelzést kapnék arról, hogy magasabb szintre léptem. Nemzeti együttesünk mestere jól ismer, s szinte mindent megbeszél velem, az ezzel kapcsolatos döntést pedig magától értetődő módon ő fogja meghozni. A magam részéről úgy gondolom, hogy kifizetődő lenne még az Európa-bajnokság előtt lezárni az ehhez hasonló párbeszédeket, hogy mindannyian nyugodtan készülhessünk a tornára. 

Amióta a Juventus futballistája vagyok, minden évben összeboronálnak a PSG-vel, ami bizonyos szempontból hízelgő, azonban a klubbal való kapcsolatom bonyolult, ennek okait pedig mindenki ismeri. A labdarúgás világában ettől függetlenül persze egyetlen ajtót sem szabad végleg bezárni, ugyanakkor kijelenthetem, hogy nem a Párizsba való visszatérés az elsődleges célom. 

Úgy vélem, hogy szégyen, ami Paul Pogbával történt. Rendszeresen tartom vele a kapcsolatot, s rengeteget beszélgetünk. Társam nemrég Torinóban járt, ahol elmondta nekünk, hogy egyelőre az ítélete ellen benyújtott fellebbezés eredményére vár. Remélem, hogy a felelős szervek csökkenteni fogják Paul büntetését, mivel az alapján, amit mondott nekem, négy év rettenetesen sok lenne számára. Bízunk benne, hogy ez a történet a lehetőségekhez képest pozitív végkifejlettel zárul majd le" – összegzett Rabiot.