McKennie: "Új otthonra leltem"

mckennie_future.jpgA Juventus amerikai válogatott középpályása, Weston McKennie nemrégiben nyilatkozatot tett Juventushoz való csatlakozásának körülményeiről, melyben kinyilvánította szeretetét a Bianconeri iránt, elmondva, hogy rendkívül örül az Öreg Hölgyhöz való csatlakozásnak, mivel Torinóban szinte igazi családra lelt. 

A fiatal játékos, aki nemzeti együttesében is alapembernek számít, a tegnap este megrendezésre kerülő Wales-Egyesült Államok mérkőzésen kiérdemelte a találkozó legjobbjának járó díjat, kiváló futballt bemutatva, az utóbbi időben pedig a Bianconeri edzője, Andrea Pirlo is egyre többet számít rá, melyet McKennie rendre hatalmas mezőnymunkával hálál meg. 

"Mikor a Juventushoz igazoltam, először azt gondoltam, hogy oké, ez egy kölcsön. De mostanra már én is teljesen átéreztem, hogy milyen ehhez a csapathoz tartozni. Olyan, mintha új otthonra leltem volna."

Bár a játékos nyújtott már gyengébb teljesítményt is a szezon során, az utóbbi összecsapásokon nagy energiával, ráadásul jól játszott, mostanra pedig már mentálisan is eljutott arra a szintre, melyet a Juventus és a Serie A képvisel. 

"Azt hiszem, már képes vagyok ezen a szinten játszani. Korábban csak álmodtam arról, hogy majd ilyen játékosokkal futballozhatok együtt. Mostanra rájöttem, hogy lépést tudok tartani velük, és hogy szerepem lehet ebben a csapatban, illetve hatást is gyakorolhatok másokra.

Remélem, képes leszek megmutatni, hogy a dolgok változhatnak, és még egy olyan nagy klub is érdeklődhet egy amerikai játékos iránt, mint a Juventus" –összegzett a nagy jövő előtt álló McKennie.