Scanavino: "Bízunk a keretben és a mesterben"

scanavino_business_forum.pngA Bianconeri vezérigazgatója, Maurizio Scanavino a minap az Allianz Stadiumban megrendezett Juventus Business Forum keretében beszélt a klub aktuális ügyeiről, szót ejtve a bevételek felíveléséről, továbbá a klub perspektívájáról is, ezen felül pedig nem feledkezett meg bizonyos sportszakmai kérdésekről, azaz Max Allegri és a keret jövőjéről sem, melyek nagy valószínűséggel az eseményen megjelenő vállalkozókat és üzletembereket is foglalkoztatták a befektetési lehetőségek és a kilátások miatt. 

"Ma egy olyan Allianz Stadiumban fogadhatjuk Önöket, ahová tömegesen térnek vissza a drukkerek: 17 hazai meccsünkből 15-ször volt teltházunk, ami azt jelenti, hogy az ülőhelyek 95%-a foglalt volt az adott összecsapáson. Az itt megjelenő szurkolókhoz hozzá kell számítanunk azon rajongóinkat is, akik a világ más szegleteiben élnek. Ez alatt egy nagyjából 500 millió fős tábort értek, akik mellett rendelkezünk egy nagyjából 165 milliós, folyamatosan és dinamikusan növekvő online közösséggel is" – fogalmazott Scanavino. 

"Ez azonban csak néhány a rekordjaink közül, hiszen ezek mellett minden termékszektorban mi vagyunk Olaszország legkeresettebb sportmárkája, s nekünk van a legtöbb követőnk az olasz közösségi médiában is. Ha a futballcsapatokat nézzük, európai tekintetben a Facebookon is a top5-be tartozunk a követőszám, nézettség, és interakciók tekintetében, míg világszinten a TikTok esetében tudjuk elmondani magunkról ugyanezt. A TikTokon egyébként a 10 legnagyobb globális márka között szerepelünk, mely statisztikát ugyancsak az összes termékszektor figyelembe vételével állapíthatunk meg. 

Ez a teljesítmény hatékonyabb működést eredményez a kommunikációnkban, s Önök számára is vonzó befektetési lehetőséget kínálhat. A következő szezon végén ráadásul a klubvilágbajnokságon is szerepelni fogunk, ami ismét láthatóbbá tesz majd bennünket. Igazgatótanácsunk a napokban döntött egy nagyobb horderejű, 200 millió eurós tőkeemelés kieszközöléséről, ami alapvető fontosságú ahhoz, hogy a fenntarthatóságot és a versenyképességet szem előtt tartva tehessük le a következő három év alapjait. 

Ha szigorúan csak a futballról beszélünk, mely minden más gazdasági ágazaton túl természetesen továbbra is fő profilunkat képezi, megállapíthatjuk, hogy nagy lelkesedéssel és kiváló eredményekkel tudtuk megkezdeni a mostani évadot, amit még akkor sem szabad elfelednünk, ha jelenleg egy kissé bonyolultabb helyzetben vagyunk. A csapat pályán nyújtott teljesítménye olykor nem volt túlzottan pozitív, mégis győzelmet ért, máskor pedig a jó produkció dacára sem sikerült olyan eredményt elérni, amilyet megérdemeltünk volna. 

Ennek ellenére nem csüggedünk, s továbbra is nagy bizalommal fordulunk a keret, valamint a mester felé, s mindannyian azon dolgozunk, hogy mielőbb megtaláljuk azt a kulcsot, ami az ismételt felemelkedést biztosító kapu kinyitásához kell. A szezonnal kapcsolatban mindig is világos célokkal rendelkeztünk, ezeket pedig továbbra is el szeretnénk érni, melynek alapján kvalifikálni akarjuk magunkat a Bajnokok Ligája csoportkörébe, valamint be akarunk jutni a Coppa Italia fináléjába" – zárta mondandóját a szakember.