A Juve kereskedelmi fronton gyorsít: ötéves megállapodás a Two Circles-szel

acaz053p_400x400.jpgA klub és a Two Circles (szerk. egy adatvezérelt sportügynökség, amely segít a sportszervezeteknek közvetlen kapcsolatot kiépíteni a sport és a szurkolók között) globális sportmarketing ügynökség öt évre szóló megállapodást írt alá az Exor cég új partnerségi programjában való együttműködésről.

A Juventus felgyorsul kereskedelmi fronton. A Juventus klub és a Two Circles globális sportmarketing ügynökség ötéves megállapodást írt alá, hogy együttműködjenek az Exor irányítása alatt álló cég új kereskedelmi partnerségi programjában.

Ez a stratégiai partnerség jelentősen erősíti a klub kereskedelmi programját, kihasználva a Two Circles iparágvezető tapasztalatát és adatvezérelt megközelítését, hogy a Juventus kereskedelmi szférájában növekedést és innovációt érjen el.

A partnerség révén egyetlen integrált csapat jön létre, amely a meglévő kereskedelmi kapcsolatok ápolására és új, innovatív partnerségi lehetőségek kidolgozására egyaránt hivatott, új mércét állítva az iparágban. A Juventus szurkolói bázisának és partneri hálózatának bővítésére összpontosítva az együttműködés olyan meggyőző és vonzó kampányokat vezet be, amelyek célja, hogy felkeltsék 561 millió ember (a Juventus becsült globális szurkolói bázisának) érdeklődését.

Francesco Calvo, a Juventus bevételi és futballfejlesztési ügyvezető igazgatója a következőket nyilatkozta: „Büszkék vagyunk arra, hogy bejelenthetjük ezt a partnerséget, amely nemzetközi szinten is igazolja ambícióinkat. Alapvető fontosságú számunkra, hogy továbbra is fejlődjünk és fejlődjünk, hogy megfeleljünk partnereink igényeinek, és új szponzorokat érjünk el. A Juventus nagy digitális rajongói bázissal rendelkezik, és a következő kihívásunk az, hogy úttörők legyünk az új lehetőségek felkínálásában, és tudjuk, hogy a Two Circles segíteni fog nekünk ennek a célnak az elérésében.”

A partnerség hatálya kiterjed minden kereskedelmi megállapodásra. „A Juventus egy olyan klub, amely gazdag örökséggel, valamint ragyogóan szenvedélyes és hűséges globális szurkolói bázissal rendelkezik. Ez a partnerség egyedülálló lehetőséget kínál arra, hogy minden képességünket kihasználva előmozdítsuk a klub kereskedelmi programját.” - mondta Leo Thompson, a Two Circles jogkezelési elnöke.

„Izgatottan várjuk, hogy kéz a kézben dolgozhassunk a Juventusszal olyan innovatív új kereskedelmi stratégiák kidolgozásán, amelyek világszerte bevonják a szurkolókat, és olyan jelentős partnerségeket hozzanak létre, amelyek támogatják a klub folyamatos növekedését” - tette hozzá. „Ez a partnerség a Juventus innováció és kiválóság iránti elkötelezettségét bizonyítja, és új mércét állít fel a sportmarketing-partnerségek terén. A Two Circles támogatásával alig várjuk, hogy új lehetőségeket szabadítsunk fel a kereskedelmi erőfeszítései számára.”