Bonucci: "A Juve volt az életem"

bonucci_berlin.jpegLeonrado Bonucci, az Union Berlin védője számos német sajtóorgánummal, köztük magát az interjút is lehozó Kickerrel való beszélgetése során visszaemlékezett a nyár fontosabb eseményeire és a kényszerű búcsújára is: "Hogy teljesen őszinte legyek, az, hogy elhagyjam Olaszországot, egyáltalán nem szerepelt a terveim között. A Juve volt az életem, az volt a célom, hogy pályafutásom utolsó évében is ott játszhassak, de most nem akarok erről beszélni."

Németországba költözés – „Ki akartam lépni a komfortzónámból, meg akartam ismerni egy új kultúrát, egy új nyelvet és egy új életstílust. Akartam, hogy ez összejöhessen és most csak és kizárólag erre koncentrálok. A nyelv maga nagyon nehéz, az életmód is más, ebből eredően természetesen a futball is. A Bundesliga csapatok átlagban magasabbak, így ez egy teljesen más megközelítést eredményez játék szempontjából. Amikor megérkeztem, azt mondtam az edzőmnek, hogy nagyjából 3-4 hétre lesz szükségem ahhoz, hogy újra formába lendüljek, és érzem, hogy nagyon közel kerültem ehhez a célomhoz.”

Válogatott – "Két héttel ezelőtt beszéltem Spalletti mesterrel. Azt mondta, hogy folyamatosan játszanom kell, rengeteg meccsen ahhoz, hogy visszatérhessek a válogatotthoz. Tudom, hogy ezt nem lesz egyszerű elérni, de csak az lebeg a szemem előtt, hogy a jövő nyári Európa Bajnokságon ott lehessek társaimmal a csapatban" – zárta mondandóját a Juventus szerelését több mint 500 alkalommal magára öltő válogatott védő.