Weah: "Mindent bele fogok adni a Juventusért"

weah-juventus-screen-gpo.jpgA Juventus tegnap bejelentett friss szerzeménye, Timothy Weah leigazolását követően már meg is tette első nyilatkozatát a Bianconeri játékosaként a klub saját csatornájának kamerái előtt, melynek keretében a fiatal amerikai labdarúgó kijelentette, hogy hatalmas megtiszteltetésként tekint arra, hogy az Öreg Hölgy szerelését viselheti, ezen felül pedig szót ejtett édesapja rá gyakorolt hatásáról, kedvenc szerepköréről, s a csapattal kapcsolatos reményeiről is. 

"Lelkesedést, megtiszteltetést, valamint hatalmas boldogságot érzek, mivel ez egy valóra vált álmot jelent számomra. A Juventus a világ egyik legfontosabb klubja, s roppantul örülök annak, hogy ezentúl én is a fekete-fehér mezt viselhetem. Az együttessel kapcsolatban szinte minden rokonszenves volt nekem, értve ezalatt az itt jelenlévő, kézzel fogható történelmet, a játékosokat, vagy éppen a szakmai stábot. A bizalom, amit az Öreg Hölgy belém fektetett, végleg meggyőzött arról, hogy itt a helyem, s kijelenthetem, hogy már most otthon érzem magam a csapatnál. Nagy hatást gyakorolt rám, hogy a szurkolók kilátogattak az orvosi vizsgálatomra, csak azért, hogy találkozhassanak velem. Rendkívül elégedett és boldog vagyok, s már alig várom, hogy elkezdhessük a közös történetünket" – fogalmazott a huszonhárom esztendős labdarúgó. 

"Édesapám, George Weah AC Milannál töltött évei, s itteni karrierje alapvető részét képezik a családi történelemnek és legendáriumnak. Bár ez már önmagában is hatalmas dolog, talán még ennél is egyedülállóbb, hogy most én, a fia is lehetőséget kaptam arra, hogy az olasz bajnokságban futballozzak, ráadásul a liga és a világ egyik legmeghatározóbb klubjának mezét viselve. Ez csodálatos érzéssel tölt el, mivel a Juventus egyébként is apám kedvenc együttesei közé tartozik, s neki köszönhetően az évek alatt én is nagy rajongója és tisztelője lettem a Bianconerinek. Ez a szempont ugyancsak megkönnyítette a választásomat. 

Úgy gondolom, hogy egyes jellemvonásaim sokat segíthetnek majd abban, hogy hamar beilleszkedjek az alakulatba, s hogy megszokjam az olasz futball légkörét. Alapvetően egy sokat mozgó, intenzív focit játszó labdarúgó vagyok, aki szeret futni, beadni, s gólpasszokkal segíteni a társakat. Úgy vélem, hogy jól ki fogok majd jönni a keret többi tagjával, s remélem, hogy jelenlétem hasznos lesz számukra a támadásoknál, mivel képes leszek majd sokszor előkészíteni nekik a labdát, hozzájárulva ezzel egy-egy találat megszületéséhez. Pályafutásom során mindig is nagyon keményen dolgoztam, ezért pedig bízom benne, hogy ezt a szurkolók is értékelni fogják. 

Mint mindenki másnak, természetesen nekem is van kedvenc posztom. Az utóbbi időben szélső középpályásként, valamint szélső védőként szerepeltem, s úgy gondolom, hogy a Juventusnál is ebben a pozícióban számítanak majd rám. Korábban csatárként is sokat játszottam, azonban nemrég átkerültem a szélre, ami már csak azért sem okozott különösebb problémát nekem, mert felfogásom alapján bárhol helyt tudok állni, ahol a mester számít rám. A jelenlegi poszt kissé még új számomra, ugyanakkor kezdem elsajátítani az itt szükséges mesterfogásokat, és boldogan a tréner, valamint a csapat rendelkezésére állok majd, attól függetlenül, hogy éppen a pálya melyik részén kell segítenem. 

A Juventus egy nagyszerű klub, ezért pedig remélem, hogy képesek leszünk majd megvalósítani az általunk kitűzött, igen komoly célokat, s hogy igazán jelentős eredményeket érünk majd el együtt. Úgy vélem, hogy remek csapatunk, s persze kiváló mesterünk van, nem is beszélve a háttérben dolgozó stábtagokról, akik igazi profik a maguk szakterületén. Ennek nyomán ahhoz, hogy győzelmeket arassunk, valamint trófeákat emeljünk a magasba, egyszerűen csak sokat kell dolgoznunk, mivel a kemény munka mindig kifizetődik. 

Ha csak egy dolgot üzenhetnék a szurkolóknak, mindenképpen egy hatalmas köszönöt mondanék az általuk kifejtett szeretet miatt, amit már az első naptól fogva megtapasztalhattam. A drukkerek támogatása nagyon sokat jelent nekem, főleg úgy, hogy a rajongók már attól a pillanattól fogva elárasztottak kedvességükkel, mikor először merült fel ideigazolásom híre. Biztosíthatok mindenkit, hogy szívemet-lelkemet beleadom majd a klubért való küzdelembe. Nagyon szeretlek titeket, s bízom benne, hogy hamarosan látjuk egymást" – összegzett Weah.