Pogba: "Mindent megteszek azért, hogy visszatérjek a csúcsra"

pogba_message.jpgA Juventus francia középpályása, Paul Pogba tegnap egy, a személyes Instagram-oldalán közzétett hosszabb videóban üzent a fekete-fehérek szerelmeseinek, melyben szót ejtett az idei szezon őt sújtó problémákról, kiváltképp sérüléseiről, s kijelentette, hogy mivel az utóbbi időszakban újra jobban érzi magát, a nyáron azon fog dolgozni, hogy jövőre valóban a maximumot hozhassa ki magából, ezzel hálálva meg a klub és a drukkerek bizalmát, valamint támogatását. 

"Üdv mindenkinek, ismét jelentkezem, mivel úgy gondolom, hogy itt az ideje, hogy hozzátok szóljak egy hosszú hallgatást követően. Először is, szeretnék egy rövid összefoglalót nyújtani az idei szezonomról, egy nagyon-nagyon nehéz évről, ami telis-tele volt problémákkal a futballpályán, valamint azon kívül. Mint tudjátok, rendkívül nehezen éltem meg azokat a dolgokat, amik a pályán történtek velem, s azokat a tapasztalatokat, amikkel itt kellett szembesülnöm, ami különösen mentálisan volt megerőltető számomra... Mindez hatalmas nehézségeket okozott nekem, ezt nem tudnám, és nem is akarnám titkolni" – fogalmazott a labdarúgó. 

"Próbáltam abban menedéket találni, amit igazán szeretek: a fociban, valamint sportágba fektetett mindennapi munkában, ám ez nem volt lehetséges, mivel fizikai szinten is rengeteg nehézségen mentem át, és e téren is kifejezetten balszerencsés voltam. Úgy vélem, hogy most már csak türelmesnek kell lennem, mivel mentálisan sokkal jobban érzem magam. Hála Istennek, jelenleg mindent rendben tudhatok magam körül, és próbálok minden helyzetben pozitív maradni, valamint hinni abban, hogy a dolgok hamarosan végre jobbra fordulnak. 

Mindenképpen szeretném megköszönni nektek, szurkolóknak, hiszen a stadionban uralkodó atmoszféra mindig nagy erőt adott, s hálával tartozom az engem mindig támogató, s az utamon mindig elkísérő klubnak, továbbá az itt dolgozó embereknek is. Nektek köszönhetem, hogy az elmúlt közel egy évben végig a felszínen tudtam maradni, s jelenleg is ti sarkalltok arra, hogy mihamarabb visszatérjek, hogy ezt követően végre ismét a legjobb tudásom szerint teljesíthessek és játszhassak. 

Ez az év sok szempontból sikeredett felejthetetlenre számomra, mivel sokat tanultam, és rengeteg tapasztalatot szereztem a velem történő eseményeknek köszönhetően, s úgy vélem, hogy mindez segíteni fog abban, hogy még erősebben térhessek vissza. Mindannyiótoknak nagyon köszönöm a sok támogatást. Ígérem, hogy mentálisan és fizikálisan is mindent megteszek majd a csúcsra, illetve természetesen a pályára való visszatérés érdekében, hogy segíthessek a csapatomnak, s hogy bajnoki címet nyerjek az együttessel, mivel tavaly ezért tértem haza a klubhoz. Szeretném leszögezni, hogy soha, de soha nem fogom feladni, és mindent bele fogok adni. Még egyszer köszönöm szépen mindenkinek" – zárta szavait Pogba.