Emre Can: "Pajzsmirigyrákot diagnosztizáltak nálam a Juventusnál"

image_2023-01-27_212740333.pngA Juventus korábbi német középpályása, jelenleg a Borussia Dortmundnál szereplő Emre Can nemrég őszinte  és megrázó nyilatkozatot adott a DAZN munkatársainak. A játékos elárulta, hogy a klubhoz érkezésekor pajzsmirigyrákot diagnosztizáltak nála, melyet meg kellett műteni. A futballista Torinóban töltött időszaka alatt voltak olvashatók a hírek, miszerint pajzsmirigy-problémával küzd, de azt, hogy ilyen komoly problémáról van szó, nem tárták a közvélemény elé. A játékos szerencsére már felgyógyult, és már csak ezért is hálás volt, hogy a csapathoz szerződött, mert így fény derült a betegségre és időben el tudták kezdeni a kezelést.

"Kiderült, hogy pajzsmirigyrákom van pár hónappal azután, hogy a Juventushoz mentem." - nyilatkozta a játékos. "Egy tumort diagnosztizáltak, melyet sürgősen meg kellett műteni. Ez sok mindent megváltoztatott az életemben. Lehet sok pénzed, meg lehet mindened, de az egészség a legfontosabb dolog az életben."

"Azt javaslom mindenkinek, hogy vizsgáltassa ki magát. Nem számít, mennyire érzed magad egészségesnek, ha ezeket a dolgokat időben felfedezik, hamar lehet cselekedni. Rendkívül hálás vagyok az orvosoknak: pár hónappal az érkezésemet követően hívtak. Nem is tudtam először miről van szó, nem tudtam, hogy ott tumor keletkezhet. Már csak ezért az egy dologért megérte, hogy Torinóba szerződtem." - zárta rövid interjúját Can.