Paredes: "Mindig is szerettem volna itt játszani"

paredes_bemutato_2.jpgA Juventus a tegnapi nap folyamán, egy hivatalos sajtótájékoztató keretein belül utolsó nyári igazolását, Leandro Paredest is bemutatta az olasz médianyilvánosság előtt, mely által a nagyközönség betekintést nyerhetett az argentin középpályás gondolkodásmódjába, valamint megismerhette ideigazolásának történetét, céljait, s a vele kapcsolatos elvárásokat is. 

"Sok szeretettel üdvözlök mindenkit! Úgy vélem, hogy egy új kapcsolatban mindig fontos az első benyomás, én pedig megérkezésem után rögtön azt tapasztaltam, hogy egy kiváló edzővel rendelkező, nagyszerű csapathoz igazoltam, emiatt pedig biztos vagyok benne, hogy sokkal jobbak leszünk az idény további részében, mint az első két meccsen. Örülök, hogy itt lehetek, s remélem, hogy minden meccsen képes leszek hozzátenni a magam részét az együttes játékához" – fogalmazott bevezetőként a PSG-től érkező labdarúgó. 

"Megpróbálom 100%-ig teljesíteni a mester követeléseit, s megtenni azt, amire a csapatnak szüksége van. Készen állok segíteni a támadások felépítését, valamint a védekezést is, posztomból fakadóan ugyanis általában a pálya minden részében jelen vagyok. Amikor nyár elején megtudtam, hogy Ángel Di María ide igazol, én is elkezdtem komolyabban gondolkodni a klub megkeresésén, mivel családjaink szoros barátságban állnak egymással, végül pedig úgy döntöttem, hogy mindent megteszek annak érdekében, hogy csatlakozhassak a Juventushoz. 

Mivel még csak egy bajnoki meccset játszottam, nem tudnám megmondani, hogy mi változott az olasz ligában azokhoz az időkhöz viszonyítva, mikor korábban itt szerepeltem, viszont azt biztosan tudom, hogy személyes szinten nagyon sokat fejlődtem azóta. Max Allegri azt kéri tőlem, hogy igyekezzek vertikálisan játszani, illetve ilyen passzokat adni társaimnak, én pedig minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy megfeleljek ennek az elvárásnak, mivel tudom, hogy ezzel nagy mértékben segítem a csapatot. 

Azért választottam az Öreg Hölgyet, mert valahol mindig szerettem volna itt futballozni, s most, hogy lehetőségem nyílt erre, úgy gondoltam, hogy ez lenne az egyetlen helyes döntés. Vissza akartam térni Olaszországba, s újra magamba akartam szívni a Serie A légkörét, ezért pedig nagyon boldog vagyok amiatt, hogy most itt lehetek. Szerződtetésem előtt mindvégig nyugodt voltam, mivel bíztam magamban, illetve a PSG-ben és a Juventusban is, hiszen sokat beszélgettem a két klub vezetőségével, akik szintén úgy vélték, hogy egy jó üzletet köthetnek meg, emiatt pedig ők is kulcsfontosságú tényezők voltak abban, hogy csatlakozhassak a torinóiakhoz. 

A Zenit kötelékében volt alkalmam együtt játszani a Juve legendájával, Claudio Marchisióval, aki egyike volt azon játékosoknak, akik írtak nekem, miután ide kerültem. Claudio biztosított arról, hogy nagyon örül annak, hogy így alakult a történet, s alapvetően mindig is jó kapcsolatot ápoltam vele, ezért pedig itt is szeretném megköszönni neki a kedves szavakat, amiket mondott, illetve a nagy támogatást, melyet nyújtott nekem az elmúlt hónapokban. 

Úgy vélem, hogy a PSG-vel szemben – az első húsz percet leszámítva – nagyszerű meccset játszottunk, s megmutattuk, hogy bárkivel képesek vagyunk felvenni a versenyt. Most tovább kell haladnunk a fejlődés útján, mivel ha kitartunk elképzeléseink mellett, eredményeink is pozitívan fognak alakulni. Még csak két mérkőzésen léphettem pályára a Juventusban, azonban remélem, hogy a kedvező tendenciák ezután is folytatódni fognak, ám abban biztos vagyok, hogy a csapat mindig a lehető legjobb formát kívánja majd mutatni az egyes találkozókon, hogy kijavítsuk a legutóbbi összecsapások hibáit. 

Szeretem megszerezni, majd felpasszolni a játékszert. Jól érzem magam ebben a szerepkörben, s szívesen játszom a védelem előtt, ezért pedig bízom benne, hogy idővel egyre jobban teljesítek majd itt. Úgy vélem, hogy mindig lehet fejlődni, még akkor is, ha éppen jól mennek a dolgok, elvégre egy győztes meccsnél semmi nem jelenthet nagyobb motivációt a növekedésre. Párizsban a végeredmény ellenére sokkal jobb produkciót nyújtottunk, mint Firenzében, azonban mivel erős keretünk van, úgy vélem, hogy ez még csak a kezdet, s idővel sokkal jobbá válunk majd. 

Minden meccs nagyon fontos, éppen ezért nem is örültem túlzottan a Fiorentina elleni eredménynek. Vasárnap újabb mérkőzés vár ránk a Salernitana ellen, ahol remélem, hogy sokkal jobb produkcióval állunk majd elő, mint az elmúlt találkozókon, s hogy győzelmet is aratunk majd, ami, mint tudjuk, az egyetlen dolog, ami számít. Bízom benne, hogy Ángel Di María meg fogja hosszabbítani szerződését a klubbal, s hogy jövőre is velünk lesz majd, mivel ő egy nagyon fontos játékos számunkra. Én mindenképpen győzködni fogom arról, hogy maradjon, a szezon végén pedig meglátjuk, hogy mik a lehetőségek ezzel kapcsolatban. 

Hogy mik a céljaim? Először is az, hogy jól teljesítsek a Juventusnál, s hogy ezáltal meghívót kapjak az argentin válogatott világbajnokságra szóló keretébe. Az első helyen természetesen a Bianconeri áll, ezt követően pedig átmenetileg a nemzeti együttesre fogok gondolni, ám egyelőre nem is lehet kérdés, hogy a Zebrák sikereiért akarok szenvedni és harcolni, hogy csapatunk minél nagyobb és jelentősebb célokat érhessen el az előttünk álló hónapokban" – összegzett Paredes.