Játékosok a mérkőzést követően

morata_barca.jpegA Verona elleni, 2-0-ás végeredménnyel záruló mérkőzést követően a Juventus két játékosa, Álvaro Morata, valamint Dušan Vlahović is megtették ilyenkor szokásos nyilatkozatukat.

A Juventus kilencese, és a meccs egyik legjobbja, Álvaró Morata így beszélt a mérkőzésről: 

„Nagyon boldog vagyok. Azt gondolom, megtaláltuk azt, ami eddig hiányzott, ezeket az érzéseket és ezt az energiát. Az elmúlt hónap végig úgy telt el, hogy nem tudtam, merre tovább, egészen addig, míg az edző és a klub nem tudatta velem, hogy bíznak bennem. Ez nagyon fontos volt számomra.”

Nagyon sokáig kérdéses volt, hogy a szezon második felét még a Bianconeri szerelésében kezdi-e meg, vagy eligazol a Juve kilencese.

„Ami történt, megtörtént, én itt vagyok. Ahogy azt már elmondtam, az edző és a klub megbízott bennem, és még a szurkolók is bíztattak, amikor pályára léptem, nekem erre volt szükségem. Boldoggá tesz a szilárdság, amit mutattunk.”

„Azt hiszem mindenkinek kell az, hogy fontosnak érezhesse magát az élet minden területén. El kell felejtsük ezt a mérkőzést, három pont a zsákban, de előre kell néznünk a továbbiakban is.”

Új csapattársáról, a Zebráknál góllal debütáló Dušan Vlahović kapcsán Álvaro így beszélt:

„Közel harminc éves vagyok, a világ egyik legerősebb csatárát szereztük meg, aki előtt csodálatos karrier állhat. A legfontosabb, hogy keményen és alázatosan dolgozz. Örülök, hogy Dušannak sok lehetősége adódik, és jól megértik egymást Paulóval is. Azon kell dolgozzunk, hogy ezt még magasabb szinten tudjuk művelni, még inkább megértsük egymást.”

Morata egy számára új szerepkörben lépett pályára, ami aztán kifejezetten jól is állt neki. Arról, hogy ez milyen hatással van rá, és hogy érzi magát, így válaszolt:

„Nagyon más, sok a szabad terület, nem olyan, mint amikor  a labdát kell fedeznem. Boldoggá tesz, hogy a Juventusban lehetek, akkor, mikor játszom, de akkor is, amikor a kispadon vagyok, bevetésre készen. Boldognak kell lenned, amikor nyersz.”-fejezte be mondandóját Morata.

vlahovic_1.jpgA góllal debütáló ifjú csatár, Dušan Vlahović elmondta első, zebramezben lejátszott mérkőzés utáni tapasztalatait. Mondandója nem volt túl hosszú, viszont annál tartalmasabb.

"Fontos volt ez a győzelem, a szünet után ráadásul ezt nehezebb is volt elérni. Jó hozzáállással léptünk pályára, és kiharcoltuk a győzelmet is. Szeretném kifejezni köszönetemet a csapattársaim és az edző felé, amiért ilyen rendkívül jól fogadtak. Próbálom itt is megtalálni a megfelelő szerepkört magamnak, amin tovább kell dolgoznom, de ami fontos számomra az az, hogy ma nyertünk. A legfontosabb a gólszerzés, de mindenben fejlődni akarok, a játékban, a játékmenetben, és a hiányzó jellemzőimben. Allegri semmi különöst nem kért tőlem, annyit mondott, hogy maradjak nyugodt, és minden rendben lesz.”-zárta szavait a szerb támadó.