Ronaldo: "Nem engedhetem meg, hogy tovább játszadozzanak a nevemmel"

cr_tavozas.jpegAz elmúlt két napban rengeteg hír, s legfőképpen pletyka látott napvilágot a Juventus portugál klasszisának, Cristiano Ronaldónak jövőjével kapcsolatban, miután az El Chiringuito TV névre hallgató spanyol sajtóorgánum egy, a labdarúgóhoz állítólag közel álló forrásra hivatkozva arról számolt be, hogy a futballista boldogtalan a Bianconerinél, a Real Madrid mestere, Carlo Ancelotti pedig szeretné őt visszaédesgetni a Blancókhoz.

Mint ahogy arról oldalunkon is beszámoltunk, a rendkívül hiteles átigazolási szakemberek számító Fabrizio Romano a későbbiekben kijelentette, hogy az Öreg Hölgy mindeddig nem kapott ajánlatokat a harminchat esztendős játékosért, ezután pedig maga Ancelotti is leszögezte, hogy nem tervezi leigazolni CR7-et, a pletykák azonban ennek ellenére is töretlenül tartották magukat, ennek okán pedig maga Ronaldo is szükségét érezte a nyilvános megszólalásnak, kijelentve, hogy a híresztelések ellenére mindig is csak munkájára koncentrált, s szeretné, ha végre pont kerülne a találgatások végére. 

"Aki ismer, pontosan tisztában van azzal, hogy milyen mértékben igyekszem munkámra összpontosítani. Pályafutásom kezdetétől fogva az számított vezérelvemnek, hogy kevés beszéddel, s ennél jóval több cselekedettel érhetem el sikereimet, ugyanakkor, tekintettel a közelmúltban elhangzott szavakra, s leírt mondatokra, úgy érzem, itt az ideje, hogy kissé változtassak hozzáállásomon, s a nyilvánosság elé tárjam álláspontomat" – szögezte le Cristiano Ronaldo közösségi médiás felületein keresztül. 

"Bár azon komolytalan formátum, melyet követve a média az elmúlt időszakban a napvilágra akart hozni bizonyos, jövőmet illető híreket, természetesen saját személyemmel, valamint Cristiano Ronaldóval, a futballistával szemben is rendkívül tiszteletlennek számít, legfőképpen azonban a szóban forgó pletykákban megemlített klubok szempontjából tekinthető megalázónak, beleértve ezen együttesek minden egyes labdarúgóját, valamint alkalmazottját is. 

Real Madriddal közös történetem már megíródott az elmúlt esztendők ideje alatt, a labdarúgás világa pedig minden bizonnyal kitörölhetetlenül rögzítette azt, mindazokban a számokban, címekben és rekordokban, melyeket együttes erővel értünk el, illetve mindazokon a címlapokon, melyeken egymás oldalán szerepeltünk. Mindez a mai napon is megtekinthető a Bernabéu Stadion múzeumában, továbbá fellelhető a Real Madrid minden egyes szurkolójának emlékezetében. Az általam elért eredményeken túl tisztán emlékszem azon érzésekre is, melyeket a klubnál töltött kilenc idényem alatt élhettem át. Az érzelmek, valamint a tisztelet, melyeket a »merengue afición« irányába tápláltam, jelen pillanatban is tudatomban vannak, s kijelenthetem, hogy az elválásunk óta eltelt időben is ápolom ezen benyomásokat, ez pedig az idők végezetéig így fog maradni. Tudom, hogy a Real Madrid szurkolói megőriztek engem szívükben és emlékképeikben, én pedig hasonlóképpen tettem velük saját elmémben és szívemben. 

A legutóbbi, Spanyolországból származó pletykákon felül az elmúlt időszakban meglehetősen gyakran jelentek meg olyan híresztelések és történetek, melyek bizonyos klubcsapatokkal igyekeztek kapcsolatba hozni engem, a világ legkülönfélébb bajnokságaiból és versenysorozataiból, azonban ezzel párhuzamban senki sem volt hajlandó megkeresni, s a világ elé tárni a valódi igazságot. 

E pillanatban szükségét érzem hallgatásom, valamint a körülöttem uralkodó személyes csend megtörésének, mivel úgy vélem, nem engedhetem meg, hogy egyes emberek ezt követően is szabadon játszadozhassanak nevemmel. Továbbra is karrieremre, valamint munkámra kívánok összpontosítani, emellett pedig változatlanul eltökéltnek és késznek érzem magam arra, hogy szembenézzek az előttem álló kihívásokkal. Hogy mit gondolok az ezen kívül eső dolgokról? Minden más, amit ezen felül híresztelnek rólam, puszta szóbeszéd" – jelentette ki egyértelműen az ötszörös aranylabdás futballista.