Morata: "A folytonosság rendkívül fontos"

morata_on_getafe.jpgAz Atlético Madrid jelenleg a Juventusnál kölcsönben lévő játékosa, Álvaro Morata úgy gondolja, hogy a folyamatos jó formája a Bianconeri csapatánál csak segíti őt abban, hogy alapember legyen a spanyol válogatottnál is. 

Morata nagyszerű szezonkezdetet produkál, miután másodszor is szerepelhet az Allianz Stadiumban, hiszen eddig nyolc meccsen hat gólt szerzett ebben a szezonban a Bianconeri színeiben.

"Én lehetek az a bizonyos hiányzó csatár. Nagyszerűen érzem magam, jó formában vagyok és magabiztosnak is vélem magam a kapu előtt"–kezdte a nyilatkozatát a SportItalia-nak. 

"A gólszerzésnél a helyzet felmérése számít. El fog jönni az időm a válogatottban is. Ez lesz a második alkalom a karrierem során, hogy hatvan percnél többet játszok hat meccsen keresztül.

A folytonosság rendkívül fontos minden játékos számára, és a Juvéban nekem jelenleg megvan, amire annyira vártam eddig. Ugyanaz a személy, és játékos vagyok mint aki eddig voltam, de talán még profibb is lettem az idők során.

A csatár azonban ennek ellenére hatalmas fejlődésen ment keresztül első torinói időszakához képest, sokkal érettebb, valamint teljesebb futballt mutat be hétről-hétre. 

"Ami változott, az a pályán töltött időm növekedése. Az ezelőtti években nem volt nekem meg ez a folytonosság, még akkor sem, amikor először játszottam itt, Torinóban, viszont akkor nagyon fiatal voltam, ami szintén tényező lehetett ebben a döntésben.

"Minél többet játszik az ember, annál nyugodtabb, illetve megfontoltabb lesz a pályán, amikor birtokolja a labdát" –jelentette ki, mely megközelítés válasz lehet rendkívül fontos és magas színvonalú mezőnymunkájára is. 

"Ha a spanyol válogatottnak szüksége van egy csatárra, akkor én lehetek az, akit számításba vehetnek."

Morata eddig hazája nemzeti együttesében is jó teljesítményt nyújt, mivel egy gólpasszt tudhat magának Hollandia ellen, amit Sergio Canalesnek osztott ki, és Svájc ellen is pályára lépett csereként is az UEFA Nemzetek Ligájának tegnapi, 1-1-el végződő mérkőzésén, mely Juventus-szempontból is jelentős találkozónak számított, hiszen ez volt Sergio Ramos 177. szereplése címeres mezben, mellyel a legtöbb válogatottsággal rendelkező európai futballista lett, megelőzve az eddigi csúcstartó olasz kapuslegendát, Gianluigi Buffont.