Oliseh: "Moggi egy nagyszerű ember"

jqhojmwuoeaiv43mcu6f.jpgAz egykori Juventus középpályás, Sunday Oliseh úgy nyilatkozott az ex-vezérigazgatóról, hogy egy 'nagyszerű ember', de azt is beismerte, hogy a Torinóban eltöltött éve nem a legjobb volt.

A negyvenhat éves nigériai az Ajaxtól igazolt az Öreg Hölgyhöz tíz millió euróért 1999 júliusában. Azt is bevallotta, hogy az AS Roma csapatához szeretett volna csatlakozni annak idején, de a Bianconeri túllicitálta a fővárosi klubot.

"Miután két évet töltöttem az Ajax-nál az AS Roma, és a Juventus is ajánlatot tett értem. A Giallorossinál szerettem volna játszani, Fabio Capello kezeit alatt." - Nyilatkozott a Il Posticiponak.

"Nagyon szerettem őt mint edzőt, mert úgy érkezett a  Farkasokhoz, hogy egy nagyszerű közösséget szeretne csinálni. Egy remek szakembernek tartom, talán az egyik legjobbnak a világon, és segített megértetni, hogy mit is szeretett volna tőlem, és tiszta lapokkal játszott. Nagyon tisztelem őt."

"De a Bianconeri egy jobb ajánlatot tett értem mint a fővárosi klub, így Torinóban kötöttem ki."

Oliseh egy szezont töltött a Juventusnál Carlo Ancelotti irányítása alatt, és beismerte, hogy nem a legjobb éve volt a zebráknál, így jelzett Luciano Mogginak, hogy távozni szeretne 1999 szeptemberében.

"Ancelotti fiatal volt."-így folytatta a nyilatkozatát."Nem csak én játszottam keveset, voltak még páran akik ugyanúgy jártak mint én."

"Nem a legjobb évem közé tartozott, nem éreztem jól magam az öltözőben. Nem szerettem ahogy bántak velem."

"Még ez év szeptemberében megkértem Moggit, hogy engedjen el, de ő ezt visszautasította. A dolgomat megnehezítette, hogy eközben fizikai problémáim is adódtak."

"A következő évben a német bajnokságban játszó Borussia Dortmund csapatához csatlakoztam, fél órával az ajánlat megtétele után már le is igazoltak."

"A 2001-02-es szezonban megnyertük a Bundesligát, és volt szerencsém az UEFA-kupa döntőjében is játszani. A Juvénál eltöltött nem éppen szerencsés évemet nem lehet senkinek a rovására írni, egyszerűen nem a legjobb időben mentem oda."

Az egykori nigériai válogatott játékos azt mondta Moggi-ról, hogy egy 'nagyszerű ember', továbbá azt is hozzá tette, hogy a Juventus vezetősége nem okolható a rossz élménye miatt amit a Bianconerinél eltöltött.

"Moggi mindig jól fogadta a kritikát ami a játékosoktól jött, és ez sose volt rossz befolyással rá személyesen. Vezérigazgatóként mindig meghallgatott minket, amikor beszélni kívántunk vele."

"Egy nagyszerű embernek tartom, sajnálattal hallom ha mások máshogy gondolkodnak róla. Két emberről gondolom még ugyanezt, az egyik Roberto Bettega és Antonio Giraudo, akik a Juve keretein belül dolgoztak mellette."

"Nagyszerű embereknek tartom mindnyájukat. Ancelottiról is ugyanezt gondolom, még úgy is, hogy nem engedett túl sokat játszani."