Chiesa: "Danilo egy nagyszerű vezető"

f-qk3azb0aaxfjl.jpgAz Öreg Hölgy nemrégiben egy közösségi játéknak adott teret a hivatalos csatornáin, melynek lényege az volt, hogy Federico Chiesa, a Juventus egyik jelenlegi támadója néhány információ alapján ráismerjen a Zebrák korábbi nagyszerű játékosainak egyikére, és osszon meg róluk néhány gondolatot. 

A Juventus egykori, és jelenlegi csapatkapitányait leíró kérdés alapján Chiesa a mára már legendás státuszt betöltő védőről, Giorgio Chielliniről, illetve a jelenlegi csapattársáról, Danilóról osztott meg néhány információt.

"Chiellini nagyszerű kapitány volt, sokat segített a fejlődésemben, abban, hogy megértsem, mit jelent ez a mez, és ő egy igazi legendája ennek a klubnak. Danilo? Nemrég lett kapitány, és elmondható róla, hogy egy nagyszerű vezető. Az öltözőben mindig segítő kezet nyújt nekünk, illetve mindig arra törekszik, hogy az újakkal megértesse, mit is jelent valójában ezt a mezt viselni, ennek a klubnak és családnak a tagjának lenni.

Megnevettet, mert ahányszor csak eszembe jut, hogy amikor ő még aktív játékosként a Cagliarinál szerepelt, és szembekerültünk egymással, mindig faképnél hagytam, és ezt a mai napig az orra alá dörgölöm. Természetesen csak viccelek. Nagyszerű a kapcsolatom vele, ő egy győztes, és fontos játékos volt" – zrikálta kissé a jelenleg Bianconeri-stábtagként dolgozó, egykori középpályást, Simone Padoint. 

A kérdéses játékosnevek között természetesen megkerülhetetlen volt Gianluigi Buffon listába tétele, hiszen a Juventus és az olasz válogatott egykori legendás kapusával Chiesának volt is lehetősége együtt játszani. Erre így emlékszik vissza a szélsőből újabban csatárrá avanzsáló játékos.

"Buffon? A Parma alakulatánál töltött időszaka óta ismerem, bár fiatal koromból adódóan nem emlékszem rá jól. Ő azonban emlékezett rám, mert egyszer a karjába vett, amikor én még nagyon kicsi voltam. Emlékszem, ezt a jelenetet apám nagyon sokszor elmesélte. Gigi bejött a házba, a zselével belőtt hajával, én pedig sírva fakadtam. Amikor újra találkoztam vele itt a Juvéban, igazán megtisztelő volt vele játszani és látni őt minden nap, mert ő tényleg a sportág legendája"

Az Öreg Hölgy jelenlegi első számú hálóőre, Wojciech Szczęsny kapcsán elmondta, hogy ugyan nem ismeri lengyel csapattársa teljes pályafutását, de azért volt lehetősége a kapust más csapat szerelésében is pályán látni.

"Tényleg játszott a Brentfordban? Ezt nem tudtam. Az Arsenalról tudtam, mert láttam őt akkoriban a Bajnokok Ligájában.

Gonzlao Higuaín? Emlékszem a bemutatkozására a Serie A-ban, itt a stadionban a Juve ellen, gólt lőtt, és 2-1 lett az eredmény, emiatt is jól emlékszem rá.

Egy jelenség, egy minden tekintetben bajnok, szerettem volna mellette játszani" – ezt már a legendás francia világbajnok és edző, Zinédine Zidane jellemzésekor osztotta meg a nagyérdeművel.

Chiesa egy súlyos térdsérülésből tért vissza, így könnyedén rájött, hogy a következő játékos, akit megkellene neveznie nem más, mint egykori csapattársa, aki szintén érintett a keresztszalag-szakadásos sérülésben, Rodrigo Bentancur.

"Ő is egy hosszú sérülésből tért vissza, olyanból mint amilyen az enyém is volt. Sok sikert kívánok neki, nagyon erős játékos. Nagyon sajnáltam, amikor elment, nagy jövő áll előtte.

Van egy fotónk róla és édesapámról, amikor együtt játszottak a Parmában. A fia, Marcus ma szintén a Serie A-ban játszik, ráadásul nagyon jól is megy neki" – zárta gondolatait a hetes mezt birtokló csatár Lilian Thurammel kapcsolatos álláspontjával, egyben némileg felvezetve a november 26-i, Inter elleni rangadót, ahol a legendás labdarúgók gyermekei szembenézhetnek majd egymással.