Dybala: "Néhány nap alatt omlott össze minden a Juventusszal"

dybala_interju2.jpgA Juventus korábbi játékosa, Paulo Dybala a 2023/24-es szezon megkezdése előtt rövidebb interjút adott az AS újságíróinak, amiben La Joya beszélt az Öreg Hölgytől való távozásáról, a Roma-szurkolók által mutatott fogadtatásról, korábbi- és jelenlegi csapattársakról, valamint napjaink két gigászáról, Cristiano Ronaldóról és Lionel Messiről is.

"Nagyon boldog vagyok. Évek óta nem tudtam egy előszezont teljességgel végigcsinálni, most azonban sikerült, és azt gondolom, ez pozitív hozadékkal jár majd számomra" – kezdte szokásos interjúját a Roma világbajnok támadója.

A játékos jól érzi magát aktuális csapatánál, melyet nem is titkol, velük és az argentin válogatottal is nagy tervei vannak a jövőben.

"Jól érzem magam itt, egyedülálló módon bántak velem. A nyári szünet alatt folyamatosan beszéltem Mou-val (José Mourinho – a szerk.), és mindketten többet akartunk tenni a tavalyinál mikor közel kerültünk egy fontos cél eléréséhez, ám végül keserédes szájízzel kellett elhagynunk a pályát. Minden tekintetben nagyon jól éreztem magam. Emellett a szezon végén egy nagyon fontos megmérettetés vár ránk a válogatottal, ha itt jól teljesítek, az segíteni fog abban, hogy ott legyek, és megnyerjem azt a trófeát, ami még hiányzik nekem Argentínával.

Tavaly nagy volt a versenyszellem, és ez most sem lesz másképp. Nehéz kiválasztani a Scudetto fő esélyesét, mivel sok csapat erősített. Az olasz futball minden kiírásban kiemelkedően teljesített: az Inter nagyon szoros mérkőzést vívott a Bajnokok Ligája-döntőben, miközben mindenki azt hitte, hogy a City sok gólt fog szerezni ellenük. Mi, az Európa-ligában sajnos büntetőkkel kikaptunk, és a Fiorentina is egy lépésre volt csupán attól, hogy megnyerje a Konferencia Ligát. Reméljük, hogy folytatódik ez a tendencia, mert az olasz futball megérdemli" – méltatta az elmúlt szezonban az olasz csaptok által elért eredményeket La Joya.

Mára köztudott tény, hogy a Zebrákat korábban szintén erősítő Álvaro Moratával mély barátságot ápolnak, és az sem titok, hogy szívesen játszanának újra egy egyesületnél. A két család közötti kapcsolatot hivatalosabb formában is megerősítették, erről is beszámolt az ex-Juventus csatár.   

"Minden alkalommal felhívtam (nevet). Nagyon jó barátok vagyunk, szinte családtag, régóta ismerem. Nagyon szerettem volna, ha a Románhoz igazol, azonban ez egy nyilvánvalóan nem járható út. Amikor az első évünket töltöttük el együtt a Juvénál, már a legelejétől kezdve nagyszerű barátság alakult ki közöttünk, ami az évek során csak mélyebb lett. Bella, az utolsó lánya születésekor megleptek bennünket azzal, hogy a párom és én leszünk a keresztszülei a kislánynak. Feledhetetlen pillanat volt, nagyon boldoggá tettek minket ezzel, és minden adandó alkalommal meglátogatjuk őket, bár igaz, ami igaz, most már inkább a gyereket szeretnénk látni, mintsem a szüleit (nevet)."

A jelenleg tartó mercato-időszak során egy újabb, korábban fekete-fehér csíkos mezt magára öltő játékos is csatlakozott a Farkasokhoz Leandro Paredes személyében, így honfitársáról is elárult néhány dolgot.

"Amikor megtudtam, hogy Romába érkezhet, minden nap felhívtam, hogy mi újság, és hogy tudok-e segíteni neki valamiben. Nagyon boldog voltam, tudom, hogy nagyon szereti a várost és a klubot. Az a minőség, amivel rendelkezik, segíteni fog nekünk."

Az olaszországi fővárosba való igazolásakor a sajtó igencsak hangos volt attól, hogy milyen fogadtatásban részesítették Dybalát a Farkasok szimpatizánsai, amelynek körülményeire ő így emlékszik vissza: 

"Semmit sem tudtam róla. A hivatalos bemutatkozásom után Tiago Pinto igazgató azt mondta, hogy lesz egy bemutató, de én azt hittem, hogy az csak egy fotó és néhány videó lesz. Álmamimban sem számítottam arra, ami azután történt. Úton voltunk a központ felé, elhaladtunk a Colosseum tér mellett, és hirtelen megláttam az embereket zászlókkal... Igazán őrült pillanat volt. Néha 70 ezer ember előtt játszol, és nyugodt vagy, ott viszont nagyon feszült lettem. Az a sok ember miattam volt ott, még soha nem játszottam az általuk szeretett csapatban, ráadásul egy rivális ellenféltől jöttem. Miután felocsúdtam, megpróbáltam a pillanatnak élni, és élvezni azt, ami körülvett. Nehéz időszakon voltam túl, és nagy örömet szereztek nekem.

Nem volt könnyű, és váratlanul ért. Néhány hónappal korábban tudtam meg, hogy a klub nem számít már rám, de pár nappal azelőttig még minden más volt. Hatalmas csapásként éltem meg, hiszen olyan régóta voltam ott, és Torino olyan volt számomra, mint az otthonom. Ismertem mindenkit, a stadiont, a szurkolókat, én voltam a csapatkapitány-helyettes... Úgy terveztem, hogy maradok, de a futball már csak ilyen, nem én voltam az első, és nem is én leszek az utolsó, akinek másképp alakultak a dolgai. Hálás vagyok, és mindig is hálás leszek a klubnak, amiért emberként és játékosként is fejlődtem az Öreg Hölgynél. Hét nagyon jó év volt" – mesélte el a Bianconeritől való elválásának körülményeit az argentin válogatott játékos.

Dybala azon kevés játékos közé tartozik, aki egy csapatban szerepelhetett a 2010-es évek két legnagyobb játékosával, hiszen Cristiano Ronaldóval a Juventusban, Lionel Messivel pedig az argentin válogatottban nyílt lehetősége egyszerre a pályán lenni.  

"Ha az ember körülöttük van, tanul, és ha kellőképp intelligens, már azzal, hogy figyeled őket, sok mindenre rájössz. Arra, hogy hogyan dolgoznak, hogyan vigyáznak magukra, minden részletre rálátásod nyílik. Meg kell próbálnod magadba szívni mindezt, aztán rájössz, hogy nehéz azt így csinálni, amit ők, mert senki másnak nem sikerült. Kiváltságos vagyok: mindkettőjükkel játszottam és nyertem. Cristianóval három olyan szezont éltem meg, amelyben sokszor győztünk és nagyszerű csapatunk volt, Leóval pedig sok éven át osztoztam az öltözőn, és ezek közül is az utóbbi időszakok hihetetlenek voltak. Miután olyan keményen küzdött, megérdemelte, hogy világbajnok legyen, és végül ő legyen a legjobb" – zárta szavait a játékos.