Arthur: "Sok mindent tanultam 2022-ben"

arthur_melo.jpgA Juventus középpályása, a jelenleg kölcsönben a Liverpoolnál szereplő, ám ott sérülése miatt gyakorlatilag csak pár meccsen bevetett Arthur a minap személyes Instagram-oldalán tett közzé egy hosszú, évértékelő üzenetet, melyben kijelentette, hogy 2022 életének legnehezebb szakasza volt, azonban a rossz időszakot követően újult erővel készülődik a visszatérésre, miközben reméli, hogy az idei év valóban elhozza számára a hőn áhított sikereket. 

"2022, életem legnehezebb éve!

Bonyolult év a futball szempontjából, s az engem sújtó sérülések, valamint a velem kapcsolatos kritikák miatt, melyeket csendben kellett tűrnöm és hallgatnom ahelyett, hogy lehetőséget kaptam volna az igazság feltárására, vagy megmagyarázhattam volna, hogy mi is történt valójában. Bonyolult év a sok álmatlan éjszaka, a rengeteg fizikai fájdalom, a számos kórházban töltött nap, vagy az orvosi jelentésre való gyötrelmes várakozás miatt, mely utóbbi kapcsán mindig csak abban tudtam reménykedni, hogy nem derül ki olyan dolog, ami miatt nem tudnám azt a dolgot űzni, amit a legjobban szeretek a világon: a futballt. 

Ebben az évben minden erőmmel azon voltam, hogy labdarúgóként nagy fejlődésen menjek keresztül. Talán még soha nem törekedtem erre ilyen nagy elszántsággal pályafutásom során, azonban miután elhatároztam a célt, mindent annak elérése mögé soroltam. 2022-ben voltam a leginkább elkötelezett a pályán kívül, ez volt az az év, mikor a legtöbbet edzettem, mikor a legkeményebben hajtottam magam, ám sajnos az az év is, mikor a legtöbb problémával kellett szembesülnöm a futballpályán. 

A magunk mögött hagyott esztendő rengeteg érzelmi zűrzavarral járt a magánéletemben. Egy olyan éven vagyok túl, melyben minél jobban küzdöttem, annál jobban elszabadultak körülöttem a nehézségek, ez pedig helyenként végül maga alá is temetett engem. Ám a legfontosabb az, hogy 2022 volt az az év számomra, mikor a legtöbbet fejlődtem emberként, fiúként, társként, barátként, illetve sportolóként is.

Most csak az a dolgom, hogy megköszönjem a 2022-es esztendőt, s a rengeteg tanulságot, még akkor is, ha ez egy nehéz év, valamint egy nehéz életszakasz volt számomra. Egy olyan időszakon vagyok túl, ami sok mindent tanított nekem, ezt a tudásanyagot pedig biztosan magammal fogom vinni életem következő éveire. 

Köszönöm, 2022, és várom, hogy mit tartogatsz, 2023!

Legyetek erősek, és ne veszítsétek el a hiteteket!"

Mint ismert, Fabrizio Romano szerint Arthur biztosan nem fog visszatérni most januárban a Juventushoz, azonban valószínűtlen, hogy a Liverpool a nyáron aktiválja majd a brazilra vonatkozó vételi opciót, ezért pedig a középpályás jó eséllyel kénytelen lesz új csapat után nézni, miután ügynöke, Federico Pastorello szerint a játékosnak nincs jövője Torinóban, amíg az alakulat mesterét Max Allegrinek hívják.