Drăgușin: "Megtiszteltetés a Juve színeit viselni"

dragu_ufficiale.jpgA Juventus a tegnap késő délutáni órákban hivatalos úton jelentette be, hogy a klub román U23-as válogatott védője, a nagyrészt az Öreg Hölgy B csapatában szerepet kapó, ám a jelenlegi idény során már a felnőttek között is bemutatkozó Radu Drăgușin 2025. június 30-ig meghosszabbította kontraktusát a torinói alakulattal, melynek eredményeképpen a korábban számos alakulattal szóba hozott labdarúgó a továbbiakban is a Bianconeri kötelékében szerepelhet majd, ahol reményei szerint egyre több lehetőséget fog kapni az idő előrehaladtával. 

A kontraktus megtoldásának közzétételét követően a játékos is megszólalt az üggyel kapcsolatban, szavaiban pedig kijelentette, hogy rendkívül elégedettnek és boldognak érzi magát az aláírás megtörténtéből kifolyólag, mivel állítása szerint igen szoros kötelék fűzi a fekete-fehér alakulathoz, melynek kötelékébe még tizenhat esztendős korában érkezett három évvel ezelőtt. 

"Rendkívül jó érzések töltöttek el az új szerződésem aláírásának pillanatában, mivel már egyébként is alig vártam, hogy még szorosabbra fűzhessük az engem, valamint a Juventust összekötő szálakat. Immár hivatalossá vált, hogy legalább 2025-ig biztosan az Öreg Hölgy játékosa maradok, ami hatalmas boldogságot jelent számomra, hiszen még tizenhat évesen kerültem Torinóba, a környezet pedig ebből kifolyólag alapvető befolyást gyakorolt a fejlődésemre" – jelentette ki Drăgușin a Juventus TV kamerái előtt. 

"Az új kontraktusom óriási ösztönző erőt jelent nekem, mivel ezentúl minden egyes nap még nagyobb elhivatottsággal fogok felébredni, hiszen a továbbiakban mindenképpen meg szeretném mutatni, hogy rászolgálok a Juventus belém fektetett bizalmára. Tisztában vagyok vele, hogy az Öreg Hölgynél minden labdarúgónak 100%-ot kell nyújtania, én pedig minden egyes alkalommal arra fogok törekedni, hogy ezt megadjam az együttesemnek, mind az edzések, mind pedig a mérkőzések során."

A védő szerint a Bianconerinél töltött eddigi évei alatt rengeteget tanult a futballról, ám mindenekelőtt a labdarúgás emberi oldalának fontosságát sikerült megértenie, hiszen nap mint nap a sportág legnagyobb bajnokainak környezetében lehet, ami sok szempontból jó teljesítményre készteti. 

"Az elmúlt esztendőkben sokkal többet tanultam a futballról, mint azt valaha is hittem volna, ugyanakkor mára megértettem, hogy a labdarúgásban az emberi jellem bír a legnagyobb fontossággal, s boldog vagyok, hogy az engem körülvevő bajnokok e tekintetben is kiváló példával szolgálnak számomra. 

Az Öreg Hölgy az eddigiek során is rengeteget adott nekem, például biztosították számomra a Bajnokok Ligájában való bemutatkozás lehetőségét, mely mindig is az egyik legnagyobb álmomnak számított. Hogy milyenek voltak a sorozatban eltöltött első perceim? Éppen a padon ültem, mikor a mester közölte velem, hogy hamarosan pályára fogok lépni. Abban a pillanatban azt is elfelejtettem, hogy miként kell felhúznom a cipőmet, valamint a mezemet. Egy rövid ideig még arra sem emlékeztem, hogy mi a nevem" – tette hozzá széles mosollyal. 

A mértékadónak tartott Transfermakt szerint jelen pillanatban 3 millió eurót érő reménység, akinek eddig 231 játékperc jutott a felnőttek között, kijelentette, hogy hazájában rengetegen követik őt, s igazi megtiszteltetésként fogja fel, hogy egy olyan alakulatban szerepelhet, ahol román játékosok nemigen szoktak megfordulni. 

"A hazámból, Romániából rengetegen követik a mindennapjaimat a közösségi média különböző felületein, akik egytől egyig támogatásukról biztosítottak az eddigiek folyamán, illetve most is. A Juventusban szerzett tapasztalataim egy hatalmas élményt jelentenek számomra, hiszen az Öreg Hölgy egyértelműen a világ legjobb klubjai közé tartozik. Igazi megtiszteltetés, hogy további négy évig még biztosan magamon viselhetem a bianconero színeket, s ennél is nagyobb büszkeséggel tölt el, hogy Adrian Mutu óta én vagyok az első román játékos, aki itt futballozhat" – zárta szavait Drăgușin. 

A labdarúgó ügynöke, Florin Manea a TuttoJuve számára adott nyilatkozatában elismerte, hogy képviseltje iránt korábban számos alakulat érdeklődött, ugyanakkor szándékuk mindig is a Juventusnál való maradás volt, hiszen mindkét fél úgy véli, hogy gyümölcsöző jövő várhat rájuk egymás oldalán, ez pedig eltántorította más együttesek ajánlatait is. 

"Most, hogy Radu meghosszabbította a szerződését, elismerhetem, hogy az elmúlt hónapok során számos megkeresést kaptunk más topbajnokságok együtteseitől, többek között a Crystal Palace, a Wolfsburg, a Newcastle, az RB Leipzig, valamint a Tottenham Hotspur képviselőitől, mely ajánlatokat meg is mutattuk Drăgușinnak, aki azonban sosem szándékozott elfogadni ezeket, hiszen célja mindig is az Öreg Hölggyel való közös folytatás volt. 

Nagyon boldogok vagyunk, s annak ellenére, hogy kissé hosszú ideig tartott a kontraktus megtoldása, megérte várni bekövetkeztének pillanatára, mivel hatalmas örömforrást jelent számunkra az egyezség megkötése. Radunak a jövőben lehetősége lesz a világ legjobbjaival pályára lépnie, s mivel igen erősen vágyott arra, hogy a Juventusnál maradhasson, a jövőben mindent meg fog tenni annak érdekében, hogy beverekedje magát a kezdőcsapatba, ebben egészen biztos vagyok" – szögezte le a menedzser.