De Sciglio: "A Lyonnál szeretnék maradni"

ds.jpgA Juventus egykori futballistája, a jelen pillanatban a kölcsönben az Olympique Lyonnais alakulatánál szereplő Mattia De Sciglio a tegnapi nap folyamán rövid, ám annál érdekesebb nyilatkozatot adott a francia sportsajtónak, melyben többek között szót ejtett az őt a Paris Saint-Germain csapatával szóba hozó tavalyi pletykákról, valamint az Öreg Hölgyről, s az olasz rekordbajnoknál való jövőjéről is.

2020 januárjában egy pillanat erejéig felmerült, hogy a Bianconeri, valamint a regnáló francia bajnok játékoscserére szánják el magukat, ugyanis a nemzetközi média napokig cikkezett a hírről, miszerint az olasz jobbhátvéd Párizsba, míg poszttársa, Laywin Kurzawa Torinóba költözhetett volna, mely pletykát a futballista most el is ismerte.

"Hogy részt vehettem-e volna Laywin Kurzawával az akkor pletykált csereügyletben? Igen, a híresztelések valósnak bizonyultak, s már éppen aláírtam volna a Paris Saint-Germainhez, mikor a Juventus az utolsó pillanatban megváltoztatta az ezzel kapcsolatos döntését. Végső soron azonban nem bánom, hogy az ismert módon alakultak a dolgok, mivel így később a Lyonhoz kerülhettem, ahol jelenleg is nagyon boldognak érzem magam" – közölte a 20 minuten újságírójával.

"Mikor a Lyon ajánlatot tett nekem, az első dolgom volt felhívni Fabio Grossót, aki szintén játszott az Oroszlánoknál, ő pedig elmondta nekem, hogy milyen nagyszerű élmények kötik a klubhoz, valamint, hogy az azóta eltelt években is szerelmes maradt a csapatba, illetve a városba.

Ennek ismeretében gondolkodás nélkül elfogadtam a gárda megkeresését, ám nem titok, hogy a külföldön való tapasztalatszerzés lehetősége is igen kecsegtető volt, hiszen mindeddig, teljes pályafutásom során kizárólag Olaszországban futballoztam, s úgy véltem, itt az ideje kipróbálni egy másfajta kalandot is."

Az AC Milan korábbi labdarúgója, aki mindeddig 23 összecsapáson kapott lehetőséget a francia gárdánál, mondanivalójának további részében igyekezett megítélni saját, pályán betöltött szerepét is, végezetül pedig kijelentette, hogy a jövőben is jelenlegi alakulatánál szeretne futballozni, ám a döntés végső soron a Zebráktól függ.

"Alapvetően természetesen a jobb oldalon szerepelek, azonban mindkét lábamat egyformán tudom használni, egészen a karrierem legeleje óta, így mind klubcsapataimban, mind pedig a válogatottban sok mérkőzést játszottam bal oldali védőként, s ez semmiféle problémát nem jelent számomra a Lyon csapatánál sem.

Boldog vagyok, jól érzem magam az együttesnél, és a jövőben is mindenképpen itt szeretnék futballozni. Tisztában vagyok vele, hogy a döntés elsősorban a Lyontól és a Juventustól függ, így a szezon végén meglátjuk, hogy mire jutunk majd, én azonban a maradás mellett tenném le a voksomat" – összegezte gondolatait De Sciglio.