Rocca: "Nem beszéltem a Juventusszal"

1605908867_atletico-angry-after-corona-wave-in-uruguay-suarez-misses-reunion_1.jpgA minap folytatódott a Luis Suárez nyelvvizsgájával való esetleges visszaélés ügyében való párbeszéd, ugyanis az uruguayi csatár vizsgáztatója, Lorenzo Rocca egy friss nyilatkozatában kijelentette, hogy sosem beszélt ebben az ügyben a Juventus vezetőségével, vagy más, a klubhoz közelálló emberrel, így ezen személyek nem segíthették közvetlenül a támadó ügyét.

Az olasz hatóságok nagyjából egy héttel ezelőtt kezdték el újra vizsgálni Suárez tesztjét, mivel azzal kapcsolatban néhány belső forrásra hivatkozva szabálytalanságot véltek felfedezni. Az ügybe későbbi értesülések szerint belekeveredett az Öreg Hölgy átigazolásokért felelős igazgatója, Fabio Paratici is, aki későbbi kijelentésében tagadta az ellene felhozott vádakat.

"A vizsgát szabályosan tartották meg, írásbeli és szóbeli tesztekkel. Suárez tudta, hogyan kell válaszolnia, de ha valaki tisztában van a kérdésekkel, attól ugyanolyan nehéz felelnie ezekre" – szögezte le a szakember a La Repubblica kérdésére.

A hatóságok ennek ellenére állítólag bizonyítékokkal tudnak szolgálni azzal kapcsolatban, hogy Rocca a vizsga előtt beszélt a végül az Atlético Madrid együtteséhez igazoló futballistával, azonban az egyetem oktatója továbbra is kiáll saját igaza mellett. 

"Semmiféle kapcsolatom nem volt Suárezzel. Ha egy számomra teljesen ismeretlen ember jön az irodámba, hogy az olasz nyelvvizsga megszerzésének módjáról érdeklődjön, természetesen mindent elmagyarázok neki, és átadom a felkészüléshez szükséges anyagot, ami egy weboldalról letöltendő PDF fájl. Így jártunk el Suárez esetében is.

Persze nem csak abból a PDF-ből tettem föl neki kérdéseket, ráadásul nem kizárólag én kérdeztem, más vizsgáztatók is foglalkoztak vele. A Juventus egyáltalán nem gyakorolt rám nyomást annak érdekében, hogy átengedjem a vizsgán, és soha nem beszéltem senkivel a klub emberei közül, sem Paraticivel, sem másokkal.

Ha nem hisznek nekem, van egy hangfelvétel, ahol a Perugiai Egyetem vezetője, Simone Olivieri beszél nekem a Juventusszal való, esetleges jövőbeli együttműködésről, én pedig még csak nem is válaszolok neki" – zárta szavait Rocca.