Chiellini: "Kényelmesek voltunk"

img_20201105_174249.pngA Juventus csapatkapitánya, Giorgio Chiellini arról beszélt, hogy a tegnap esti, első ránézésre fölényesnek tűnő budapesti győzelem ellenére a Bianconeri sokszor túlságosan is kényelmesen futballozott, annak ellenére, hogy a Ferencváros együttese az utolsó pillanatokig nem tudott komoly helyzeteket kialakítani, míg Álvaro Morata két találatából, továbbá a magyar bajnok hibáiból az Öreg Hölgy négy gólt szerzett. 

"Látszólag könnyebben megoldottuk a feladatunkat, de véleményem szerint túlzottan kényelmesek voltunk az első félidőben, ezáltal pedig lassítottuk a játékot. A szünet után már jobban teljesítettünk, és emeltük a tempónkat, hogy helyzeteket alakíthassunk ki" –jelentette ki a védő a Sky Sport Italiának. 

"Nem tréfálhatjuk meg saját magunkat. Bár nagy volt a különbség a csapatok erőviszonyának terén, de a Speziában elért sikert követően egy újabb győzelemmel szeretnénk a válogatott szünetre menni, melyet már egy, a korábbiaknál sokkal erősebb együttes, a Lazio ellen kell kiharcolnunk."

A Juventust 2005 óta erősítő Chiellini két hét szünetet követően tegnap térhetett vissza a futballpályára, ahol végigjátszotta a találkozót, ám a hármas sípszóhoz közeledve már nem érezte magát kirobbanó formában. 

"A mérkőzés vége felé kissé fáradtnak és rozsdásnak éreztem magam, viszont ez normális, ha figyelembe veszem az életkoromat, de az elmúlt héten jól edzettem, és remélem, hogy segíthetek a csapatnak a pályán."

Bár a védelem ezen az összecsapáson is szilárdan teljesített, a Zebrák hármasa a második félidő utolsó negyedében nehéz helyzetbe hozta saját kapusát, még a hazaiak gólját megelőzően. 

"Azt hittem, hogy csak egy játékos van mögöttem, és nem láttam az ellenfél másik futballistáját. Kissé önelégültek voltunk a 0-4-es állásnál, de Wojciech Szczęsny megmentett. Néhányszor én is megtettem vele, így ezúttal neki kellett kihúznia a szorult helyzetből!" –tette hozzá mosolyogva Chiellini a nyilatkozat végeztével.