Pjanić: "Sarri nem bízott a Juve játékosokban"

pjan_1.pngMiralem Pjanić a Tuttosportnak nyilatkozott a szerdai Juventus - Barcelona összecsapás kapcsán. A középpályás meglehetősen őszinte beszámolót adott az előző szezonban a Zebrák öltözőjében kialakult helyzetről, amelyben rávilágít, hogy Maurizio Sarri nem bízott játékosaiban, ezáltal egyértelműen kétségbe vonva professzionalitásukat. 

A Bianconeri ugyan sorozatban kilencedszer is megnyerte a Scudettót a 2019/2020-as szezonban, azonban a Coppa Italia fináléjában a Napolival szemben alulmaradt, ráadásul a Szuperkupa elhódítása is kudarcba fulladt a Lazio ellenében. 

Ezen események hatására Maurizio Sarrit menesztették a Juventus kispadjáról, amelyet Andrea Agnelli elnök azzal indokolt, hogy nem volt teljes az összhang a tréner és a csapat közt, azonban a bosnyák játékos most rávilágított, mennyire rossz volt a helyzet valójában. 

"Ami a mai napig csalódottsággal tölt el, hogy Sarri nem bízott a saját embereiben, és ez meglehetősen zavart engem"– kezdte a Barcelona új nyolcasa. 

"Az, hogy rosszul ítélte meg az embereket, a legrosszabb, amit csak tehetett, ugyanis az öltözőben mindig, minden játékos a legjobbját nyújtotta, és fogja nyújtani a csapatért és a klubért."

"Előfordul, hogy nem jössz ki egy vagy két emberrel, de ez soha sem befolyásolhatja a törekvéseidet. A Juventusnál mindenki nyerni akart, hiszen ők hihetetlen profik, akik mindig el akarják érni a céljukat. Ha ezt egy edző kétségbe vonja, az azt jelenti, hogy nincs meg a megfelelő összhang, ahogy az Elnök úr is fogalmazott."

Ezek a mondatok alátámasztják, hogy Sarri biztosra vette, hogy néhány játékosa ellene dolgozik, és ezért nem nyújt 100%-ot, azonban Pjanić ezt máshogy látja.

"Senki sem kérdőjelezi meg Sarri edzői kvalitásait, ám az említett problémák jelen voltak. Végtére azonban így is hazahoztunk egy újabb Scudettót, amely megnyerését soha sem szabad természetesnek venni."

Ezt követően a bosnyák válogatott futballistát a Barcelonába igazolásának körülményeiről és a szerdai mérkőzés kapcsán felszínre tört érzéseiről kérdezték.

"Ez olyasvalami, amiről álmodtam. Néztem a sorsolást és nem akartam elhinni, hogy megtörténik. Nagyon boldog vagyok, hogy újra találkozhatok azzal a klubbal, melyet a szívemben őrzök. A volt csapattársak elárasztottak üzeneteikkel, sőt még Andrea Agnelli elnök úrtól is kaptam egyet, amelyben azt írta: »Üdv újra itthon!«"

"Igazi öröm, hogy találkozhatok a barátokkal és olyan emberekkel, akikkel együtt dolgozhattam e gyönyörű évek alatt. Gondoltam is magamban, hogy jobb lesz ezt a mérkőzést most lejátszani, mint a döntőben, nemde?" – elmélkedett a Juventust 2016 és 2020 között szolgáló labdarúgó.

"Mindig hálás leszek a Juventusnak. Valójában lett volna lehetőségem a Barcelonához igazolni korábban, de akkor úgy gondoltam, az nem a megfelelő pillanat. A karrierem szempontjából talán jobb döntés lett volna, azonban mindig a legjobbamat próbáltam nyújtani a Juventusnál, és nem bántam meg semmit."

"Úgy gondolom, az egyetlen klub, amelynek kedvéért képes lettem volna elhagyni Torinót, az a Barcelona volt, és négy év után úgy éreztem, talán eljött az idő a váltásra."

A szerdai mérkőzés egy újabb legendás összecsapást hozhat Lionel Messi és Cristiano Ronaldo főszereplésével, amennyiben a portugál időben felépül a COVID-19 vírusból.

"Mindketten hihetetlen játékosok a szó szoros értelmében. Amikor néhány éven belül visszavonulnak, akkor fogjuk csak valójában megérteni milyen szintet képviseltek a futballban és mennyire elérhetetlen, szinte valószínűtlen tehetséggel rendelkeztek."