Gatti és Milik szavai a városi derbi után

f72vsgzwkaajcr.jpgA Juventus tegnap este Federico Gatti és Arkadiusz Milik góljainak köszönhetően gyűrte le a városi rivális Torino együttesét, a találkozót követően pedig nem meglepő módon éppen a két játékos állt az olasz média kamerái elé, hogy röviden értékeljék a látottakat, s szót ejtsenek a folytatást övező kérdésekről is. 

"Nagy érzelmek dúlnak bennem, mivel bebizonyosodott, hogy a kemény munka meghozza a gyümölcsét. A Sassuolo elleni hibámat követően egy pillanatra sem adtam fel, sőt, az ott lőtt öngól valójában csak segített nekem a fejlődésben. Szerencsére ma este is képesek voltunk győzelmet aratni, melyet elsősorban a csapat együttes teljesítményének köszönhetünk. Begyűjtöttük a három pontot, s még gólt sem kaptunk: nem hiszem, hogy kívánhatnánk ennél többet" – fogalmazott Gatti a DAZN munkatársának. 

"Nagy vágy van bennünk, ugyanis mindig együtt, egymást segítve küzdünk. Minden egyes labdáért harcba tudunk szállni, amivel megmutatjuk, hogy fanatikus csapat vagyunk, akiket az ideiglenes kisiklások ellenére is komolyan kell venni. A mostani siker egy igazán szívhez szóló, s nem mellesleg nagyon fontos diadal volt. Nem tudom, hogy hányan írtak nekem az első Serie A-gólom miatt. Őszintén szólva még a telefonomat sem vettem  elő, hiszen ezeket a dolgokat a haverokkal kell megünnepelni, nem pedig a közösségi médiában. 

Minden meccsen a legjobb formánk mentén szeretnénk játszani, ami egyébként ma is megmutatkozott. A Torino kemény ellenfél volt, ugyanis a találkozó során három támadót, ráadásul három centert is a pályára küldtek, akik mind képesek lettek volna problémát okozni nekünk. Mi viszont kiváló produkciót nyújtottunk, ideértve a saját csatárainkat is, főleg azokat, akik csak később álltak be, s mégis meghatározó szerepet vállaltak a győzelemben. Alapvető jelentőséggel bírt, hogy ma begyűjtsük a három pontot. 

A fő cél az, hogy ez a Juventus újra a csúcsra érjen. Ez nem ma, s nem holnap fog bekövetkezni, valójában pedig egyikünk sem tudja, hogy mikor érjük el a kívánt eredményeket, ám a magam részéről biztos vagyok benne, hogy idővel vissza fogunk térni a sikerek útjára. Nagyon boldog vagyok, hogy a napokban meghívót kaptam az olasz válogatott keretébe, a következő napokban pedig két fontos meccset játszhatok majd a nemzeti alakulattal. Az Európa-bajnoki szereplés kivívása egyértelmű cél számunkra, s mindent meg fogunk tenni annak érdekében, hogy megfeleljünk a magunkkal szemben felállított követeléseknek" – összegzett Gatti. 

f73ol0exqaaywp4.jpg"Gleison Bremert megérdemelten választották a meccs emberének, elvégre a brazil kiválóan játszott, s nagyon magas szinten képviselt ma este. Örülök a sikerének, mivel tudom, hogy ez a mérkőzés különösen sokat jelentett neki. Védőnk egy kimagaslóan erős labdarúgó, aki kiérdemelte, hogy a szövetség őt nevezze meg a találkozó MVP-jeként" – jelentette ki Arkadiusz Milik, ugyancsak a DAZN kérdésére. 

"A mai meccs természetesen kissé nehéz volt számomra, lévén, hogy ki kellett hagynom néhány edzést a héten, s erőnléti szinten sem álltam a helyzet magaslatán, ám miután beálltam, majd gólt szereztem, sokkal jobban kezdtem érezni magam, s az önbizalmam is megjött. Egy támadónak mindig fontos betalálnia, hiszen ezzel tudod növelni a magabiztosságodat, ami alapvető fontosságú ahhoz, hogy folytonosan jól tudj teljesíteni. 

Nagyon boldog vagyok a mai siker, illetve a csapat produkciója miatt. Meglepett, hogy ez már a 100. győzelmem volt a Serie A-ban, mivel nem igazán tartom számon az ehhez hasonló statisztikákat, ám azzal tisztában voltam, hogy sokszor volt már alkalmam diadalt ünnepelni. Szerepköröm attól függ, hogy kivel játszom együtt. Ha például Moise, vagy Dušan van mellettem, a mester kissé hátravontabb pozícióban alkalmaz, hogy segíteni tudjak az akciók előkészítésében. Ha viszont Federico Chiesa van a pályán, általában ékként számolnak velem. 

Mindig azt teszem, amit a mester kér tőlem, a fő célom pedig az, hogy poszttól függetlenül jó produkciót nyújtsak. Ma a második félidőben nagyobb játéktér állt rendelkezésemre, amit sikerült is kihasználnom, s gólt szereznem. Mindig készen kell állnom arra, hogy ígéretes lehetőségek nyílhatnak előttem, ezeket az esélyeket pedig ki is kell használnunk. Pontosan tudom, hogy milyen nehéz a felkészülés azon játékosok számára, akik általában a kispadon foglalnak helyet. Nekünk segítenünk kell ezeknek a srácoknak, ahogy a teljes csapatot is, elvégre az aktuális produkciónk mindig közös felelősség" – összegzett a lengyel támadó.