Cuadrado és Iling-Junior a meccs után

cuadrado_vs_bologna.jpgA Juventus Bologna ellen elért 1-1-es ikszét követően természetesen egyes labdarúgók is az olasz média rendelkezésére álltak egy rövid értékelés erejéig, melynek keretében Juan Cuadrado, valamint a beállásával a mérkőzés menetét megfordító Samuel Iling-Junior fejtették ki véleményüket a mérkőzésről és a csapat helyzetéről. 

"Természetesen van bennünk némi sajnálat a végeredmény miatt, mivel ma este fontos lett volna győzelmet aratnunk. Rengeteg lehetőséget alakítottunk ki, azonban nem voltunk eléggé könyörtelenek és hatékonyak a kapu előtt, illetve olykor a mezőnyben sem. Emellett azonban egy kis haragot is érzünk, ugyanis ezen a szinten minimum visszás, ha a VAR monitorja nem működik egy kétes esetben... A Bologna büntetője előtt történt egy szerintem egyértelmű szabálytalanság, ha pedig nem figyelünk ezekre a dolgokra, egy teljes találkozót elronthatunk egy csapat számára, tönkrevágva ezzel a pályán végzett munkát, amit nem mindig tudunk könnyen feldolgozni" – jelentette ki Cuadrado a DAZN munkatársának. 

"Rám nem volt különösebb hatással ez a jelenetsor, mivel felfogtam, hogy nem tehetek mást, mint azt, hogy továbblépek, és megpróbálok segíteni a csapatnak, ugyanakkor nem gondolnám, hogy pusztán véletlen egybeesés lenne, hogy mindig a mi hátrányunkra tévednek az ilyen helyzeteknél. A mostani szezonban már rengeteg hasonló eset fordult elő velünk, ezekkel viszont nem tudunk mit kezdeni, mivel a játékvezetők is emberek, s ők is hibázhatnak. A futball már csak ilyen, a legfontosabb pedig az, hogy képesek legyünk a végsőkig küzdeni. 

Teljesen normális, hogy néha akkor is alulmaradsz egy meccsen, ha előtte sokat készültél a megmérettetésre. Azzal a minőséggel, amivel játékosaink bírnak, valamint azzal az erővel, amit a mester ad nekünk, képesek vagyunk egy ilyen nehéz szezon vége felé is nagy eredményekért küzdeni. Úgy vélem, hogy mindannyian közös erővel igyekszünk előre menni, s elérni a kívánt célokat. A Juventus ereje jelen pillanatban pontosan ebben rejlik: minden hátráltató tényező ellenére is a legjobb arcunkat akarjuk mutatni, s meggyőződésem, hogy a végsőkig ezen az úton kell járnunk. 

Még hátravan pár meccs az idényből, melyek, erősségüket és nehézségüket tekintve igen jelentős összecsapások lesznek. A bajnokságban a második hely elérése a célunk, az Európa-ligában pedig immár nyíltan beszélhetünk arról, hogy a végső győzelemre törekszünk. Úgy gondolom, hogy megvan a szükséges minőségünk ahhoz, hogy egyszerre csak egy lépést téve megvalósítsuk az álmainkat, ehhez viszont kellő egységre és eltökéltségre van szükségünk" – zárta szavait a kolumbiai szélső. 

iling_junior_vs_bologna.jpg"Pozitív, hogy ma este pályára léphettem. Minden játékpercre egy nagy lehetőségként tekintek, s arra fókuszálok, hogy elsajátítsam a profi labdarúgóvá váláshoz szükséges dolgokat, illetve, hogy kijavítsam azokat, amiket elrontottam. Igyekszem mindig előre tekinteni, mivel úgy gondolom, hogy a kor nem sokat számít egy játékosnál. Igaz, hogy fiatal vagyok, ami miatt még sok mindent meg kell tanulnom, ám ha esélyt kapok a mestertől, akkor segítenem kell a csapatot, ekkor pedig megpróbálom megmutatni, hogy mire vagyok képes valójában" – hangsúlyozta Iling-Junior a DAZN kérdésére. 

"Biztos vagyok benne, hogy többet is tehettem volna ma este a sikerért, például a lövésemnél is, mivel csinálhattam volna még egy cselt, vagy persze egyszerűen eltalálhattam volna a kaput. A holnapi edzésen éppen ezért az ilyen helyzetekre fogok majd koncentrálni. Mivel bal lábas vagyok, sokat edzek a jobb lábammal is, hiszen egy szélsőnek minden területen jónak kell lennie, s magabiztosabban kell viselkednie, ha olyan szituációkba kerül, mint én az adott pillanatban. 

Szeretek gólpasszokat adni, s ez az elsődleges feladatom is, mivel ha a pályán ott van Arek Milik, Dušan Vlahović, vagy Matías Soulé, akkor nem feltétlenül az én dolgom, bevegyem az ellenfél kapuját. Nyilvánvalóan a gólszerzés is jó érzéssel tölt el, ám számomra egy assziszt sokkal kielégítőbb. Az angol válogatottban olykor a jobb oldalon szerepelek, itt pedig gyakrabban jönnek ki a lövések a bal lábamra. Ezen a poszton talán kissé jobban érzem magam, viszont szerintem a bal szélen sincsenek nagyobb gondjaim" – értékelt az angol fiatal.