Alex Sandro: "Összetartóbbá váltunk, mint korábban"

alex_sandro_chivas.jpgAz Öreg Hölgy brazil balhátvédje, Alex Sandro az elmúlt napokban hosszabb interjút adott az olasz médiának a Juve előszezonjával, illetve amerikai turnéjával kapcsolatan, melynek keretében más témák mellett szót ejtett a Chivas elleni barátságos meccs tanulságairól, Paul Pogba visszatérésének fontosságáról, valamint a többi, újonnan érkező labdarúgóról is. Az alábbiakban ezen szavak magyar fordítását olvashatjátok. 

"A Chivasszal szemben remek meccset játszottunk, s örülök, hogy csapattársaim ilyen felszabadultan tudtak futballozni, egyúttal szeretnék gratulálni a gólszerzőknek. A találkozót követően mindannyian boldogok voltunk, én pedig kiváltképp, mivel egy mexikói alakulat ellen pályára lépni olyan volt számomra, mintha a Copa Libertadores egyik mérkőzésén kellett volna kifutni a gyepre" – fogalmazott a Juventus Twitch-csatornáján. 

"Jelenleg még nem vagyunk 100%-os fizikai állapotban, azonban egyértelműen látható, hogy a csapat jó úton halad, melynek érdekében rengeteget dolgozunk az utóbbi napokban. Még mindig a felkészülési fázisban vagyunk, ugyanakkor biztos vagyok benne, hogy néhány héten, vagy akár napon belül csúcsformába fogunk lendülni, ám ehhez természetesen optimális körülmények kellenek, nem pedig 40 fokos, kánikulai állapotok. 

Mindig remek dolog Paul Pogba oldalán futballozni, ugyanakkor az, hogy egy ilyen játékos van mellettem, nem meglepetés, hiszen az elmúlt évadok során mindig minőségi labdarúgók voltak a csapattársaim. Pogba azonban mindenképpen ad valamiféle varázslatos dolgot az együttes számára, mikor pedig a pályán van, egyértelműen megállapítható, hogy a játéktéren tartózkodik, ez pedig nem csak nekem tűnik fel, hanem az alakulatnak is, mivel egy ilyen futballista mindig nyújt valami pluszt a gárdának. 

Di María ugyancsak remek meccset tudhat maga mögött, ám alapvetően sem jelent meglepetést, hogy milyen minőséget képvisel, ami miatt senkinek sem kellett bemutatni őt, mikor hozzánk igazolt. Ángel hihetetlen kvalitásokkal rendelkezik, ezt pedig az is alátámasztja, hogy eddig minden egyes állomáshelyén remek produkciót tett le az asztalra, melynek következtében biztos vagyok benne, hogy nagy segítséget fog jelenteni az Öreg Hölgynek. 

Keretünkben most sok gyors játékos található, akiknek erőnléti szinten is jó formában kell lenniük a hatékony futballhoz, s úgy vélem, hogy ha mindenki megfelelő fizikai és mentális állapotba kerül az idénykezdetre, csapatunk valósággal szárnyalni fog, mivel a technikai képességek már most is rendben vannak a Bianconerinél. Labdarúgóink egytől-egyig gyorsak és erősek, ez pedig a fenti tényezők meglétekor önmagától fogja eredményezni a képességek felszínre bukkanását. 

Úgy érzem, hogy a magam részéről teljesen feltöltődve tértem vissza Torinóba, kedvem pedig csak növekedett, mikor a klub szerződtette Di Maríát, majd Gleison Bremert, aki egy kivételesen erős labdarúgó, a pályán pedig valóságos tankként viselkedik. Új igazolásaink az első perctől fogva érezhették, hogy egy valóságos csapathoz szegődtek, mivel úgy vélem, hogy két, viszonylag sikertelen idényt követően összetartóbbak lettünk, mint korábban, hiszen immár egy közös vágy vezérel bennünket, ezt az energiatöltetet pedig egyértelműen fel kell használnunk a győzelmek eléréséhez, miközben le kell vezetnünk a bennünk rejlő dühöt is. 

Nagyon kíváncsi voltam Federico Gattira, mivel az olasz minden helyzetben önmagát adja, es mellett rendkívül kedves és vicces is, történetét hallgatva pedig én magam is elérzékenyültem. Tisztában vagyok vele, hogy mindenki bejárta a saját útját, úgy a futballban, mint az életben, azonban Fede esetében van valami különleges ebben a történetben, az általa megélt események miatt pedig nem szeretné elveszíteni azt, amit egyszer megszerzett, ami hihetetlenül motiválttá teszi őt. 

Gatti korábban el sem tudta képzelni, hogy egy napon a Juventus játékosa lehet, most azonban itt van velünk, s az, hogy egy ilyen futballista mellett szerepelhetek, engem is tanulásra, illetve életem átértékelésére vezetett, s rádöbbentett arra, hogy mindig meg kell becsülnöm azt, amim van. Fede úgy véli, hogy kiváltság, hogy tanulhat tőlünk, ám valójában ő tanít bennünket, s bár nem elsősorban a labdarúgásra, hanem az életre, utóbbinál voltaképpen semmi sem lehet fontosabb. Nagyszerű, hogy van egy ilyen társunk a keretben, s boldog vagyok, hogy megismerhettem őt" – összegzett Alex Sandro.