Bremer: "Chiellini meggyőzött a csatlakozásról"

bremer_3.jpgA Juventus legfrissebb igazolásának számító Gleison Bremer a tegnapi nap esti óráiban az ilyenkor szokott módon rövidebb interjút adott az Öreg Hölgy hivatalos csatornájának első, csapattal kapcsolatos benyomásairól, Giorgio Chiellinivel folytatott beszélgetéseiről, valamint arról, hogy miért esett választása a Zebrákra. 

"Végre eljött az a pillanat, melyet olyannyira vártam: itt ülök a Juventus szerelésében, s hihetetlenül boldognak érzem magam, hiszen a Bianconeri egy nagyszerű csapat, fantasztikus történelemmel, emiatt pedig nagyon örülök, hogy mostantól én is a klub kötelékébe tartozom" – fogalmazott a Juventus TV kamerái előtt. 

"A Juve egy győztes csapat, én pedig ugyancsak egy győztes beállítottságú labdarúgónak tartom magam, aki a sikerért él, s aki mindig nyerni akar. Legfőbb álmaim között szerepel az, hogy az együttes szerelését viselve a magasba emelhessem a Scudettót, valamint, hogy egy napon elhódíthassuk a Bajnokok Ligája trófeáját is. Remélem, hogy ezen álmok idővel konkrét és elérhető célokká válhatnak majd. 

Az elmúlt napokban a klub egyik legnagyobb legendájával, Giorgio Chiellinivel is alkalmam volt beszélgetni egy kicsit, az általa elmondottak alapján pedig meggyőződtem arról, hogy itt szeretném folytatni karrieremet, mivel a Juve a lehető legjobb csapat számomra, mely maximálisan garantálni tudja töretlen fejlődésemet. 

Mindig is Giorgiót tartottam a legkiemelkedőbb olasz középhátvédnek, akinek játékából én magam is rengeteg inspirációt merítettem. Kijelenthetem, hogy bizonyos helyzetekben eddig is igyekeztem olyan megoldásokat választani, melyeket általában ő szokott alkalmazni, a jövőben pedig még erősebben fogok törekedni arra, hogy egyszer olyan magas szintre juthassak, mint ő. 

Az elmúlt idényben Ivan Jurić személyében egy nagyszerű szakember mellett dolgozhattam, aki rengeteg mindent tanított nekem. Immár négy éve futballozom Olaszországban, s úgy vélem, minden szezonban képes voltam a fejlődésre, kiváltképp legfőbb profilomban, azaz a védekezés terén, ahol mostanra egy sokkal teljesebb játékossá váltam, mint amilyen voltam. 

Mikor megláttam, hogy a Juve Paul Pogbát, valamint Ángel Di Maríát is leigazolta, s megtudtam, hogy a klub érdeklődik irántam, többé nem jelentett kérdést, hogy hol akarom folytatni pályafutásomat. A Bianconeri a győzelemre született, s hiszem, hogy együtt képesek leszünk nagy sikereket aratni. Bizonyos szempontból úgy vélem, hogy a Juventushoz való csatlakozás bele volt kódolva a sorsomba, mivel a kutyám is fekete-fehér színű, s akkor lettem a gazdája, mikor még szó sem volt arról, hogy egy nap az Öreg Hölgy játékosa leszek..." – összegzett Bremer.