Reynolds: "A lehetőségek miatt választottam a Romát"

reynolds_1.jpgAnnak ellenére, hogy sokáig a Juventus tűnt a befutónak a megszerzéséért folytatott versenyben, az FC Dallas együttesétől érkező Bryan Reynolds a tegnapi nap folyamán végül hivatalosan is az AS Roma futballistája lett, 7,5 millió ellentérték fejében. 

A labdarúgók bemutatására rendezett, ilyenkor szokásos sajtókonferencián az amerikai játékos többek között arról beszélt, hogy miért a fővárosi együttest választotta az Öreg Hölgy helyett, valamint a Giallorossinál megvalósítani kívánt célkitűzéseiről is faggatták a mindössze tizenkilenc esztendős jobbhátvédet.

"Én, illetve a családom rendkívül örültünk, hogy ilyen sok klub érdeklődött a leigazolásom iránt. Ezen alakulatok közül végül az AS Romát választottam, mivel úgy gondoltam, hogy ezzel hozom a legjobb döntést a karrieremet illetően. Úgy vélem, hogy a fejlődésem szempontjából előnyös határozatot hoztam, mivel az első csapattal való edzés lehetősége, valamint a klub jövőbe tekintő tervei előnyös feltételeknek hatottak a szememben" – kezdte szavait az amerikai labdarúgó.

"Mindeddig nem volt alkalmam beszélni az együttest tulajdonló Friedkin-család tagjaival, azonban tisztában vagyok vele, hogy hozzám hasonlóan ők is texasi származásúak, ennek révén pedig a beilleszkedésem folyamata is könnyebb lesz, mint más együtteseknél lett volna.

Minden nap az első csapattal fogok edzeni, akik a legfelsőbb szinten vannak futballistaként, így igen sokat tanulhatok majd tőlük. Az a célom, hogy minél többet és egyre keményebben dolgozzak, s kijelenthetem, hogy amíg itt vagyok, mindent meg fogok tenni a Roma sikereinek érdekében.

Egyértelmű célom, hogy bemutatkozhassak a felnőttkeret játékosaként, hosszú távon pedig minden vágyam, hogy a magasba emelhessem a bajnoki trófeát. Nagyon izgatott vagyok, hogy itt lehetek, s örülök, hogy megadatott nekem a lehetőség, hogy egy ilyen nagy klubban szerepelhessek.

Az első benyomásaim rendkívül pozitívak voltak. Természetesen egyedülálló élményt jelent az MLS-ben futballozni, azonban mikor egy olyan csapathoz kerülsz, mint a Roma, egyből látod a különbséget. Egyszerűen csak jó érzés itt lenni. Egészen lehengerlő élmény volt látni egy olyan nagy, továbbá rendkívül felszerelt létesítményt, mint a Stadio Olimpico. Nem tudok mást mondani ezzel kapcsolatban, mivel hatalmas öröm tölt el ezekben a percekben."

Reynoldsot arról is kérdezték, hogy véleménye szerint milyen téren van még szüksége a fejlődésre, a játékos kijelentése szerint pedig a védekezés terén még további tapasztalatokat kell szereznie.

"Úgy érzem, hasznos vagyok a támadások során, s jól érkezem az akciókhoz. Nagy erősségemnek tartom, hogy fizikailag erős vagyok, valamint pontos labdákat tudok adni, azonban a védekezés tekintetében a helyezkedésemen, valamint az általánosan vett képességemen is javítanom kell.

Tegnap volt alkalmam megtekinteni az új csapatom aktuális mérkőzését, s úgy vélem, hogy általában véve mindig megpróbálják kontrollálni a találkozókat, valamint gyors tempóváltásokkal folytonossá tenni a labdabirtoklást. Azt hiszem, ezek a jellemzők nyűgöztek le leginkább az összecsapás során" – zárta szavait a tehetség.