Di María: "Nem értettem, hogy mi folyik a Juventusnál"

angel.jpgA Juventusnak idén nyáron mindössze egy idény után búcsút intő Ángel Di María a minap az argentin DSports Radio műsorában nyilatkozott az Öreg Hölgytől való távozásának körülményeiről, valamint arról, hogy miként élte meg a Torinóban töltött évadot, melynek során a klub számtalan problémával volt kénytelen szembesülni, ami alaposan rányomta a bélyegét a csapat és Massimiliano Allegri teljesítményére is. 

"A tavalyi évad nagyon nehéz volt a Juventus számára, s őszintén szólva, ebből kifolyólag szinte soha nem értettem, hogy pontosan mi folyik a klub háza táján. Természetesen igyekeztem a lehető legjobban felmérni a terepet, és megfelelni az elvárásoknak, mivel kötelességemnek éreztem, hogy a legjobb formámat nyújtsam, mikor csak lehetőségem volt a játékra. A sérüléseim ugyanakkor gyakran akadályoztak ebben, ami óriási hatást gyakorolt rám" – fogalmazott a veterán futballista. 

"A szerződéshosszabbítással kapcsolatban rengetegszer beszélhettem az Öreg Hölgy vezetőségi tagjaival, azonban a mesterrel egyetlen szót sem ejtettem erről. Az ember idővel rájön, hogy bizonyos helyzetekben nem sokat érnek a szavak, az a szituáció pedig, amibe belekerültem, tökéletes példa volt erre" – reflektált a távozásának körülményeit firtató újságíró kérdésre. 

Mint ismert, a fekete-fehéreknél 7 millió eurót kereső dél-amerikaitól végül hivatalosan kora és magas bére miatt vált meg a Juventus, a harmincnégy esztendős szélső pedig több ajánlat kiértékelését követően visszatért a pályafutása első európai klubjának számító Benficához, mely döntését elsősorban érzelmeivel indokolta.

"Nem titok, hogy a nyár folyamán több szaúd-arábiai klub is ajánlatot tett nekem. Ezek igen jelentős, elképesztően magas fizetéseket tartalmazó megkeresések voltak, azonban mikor a Benfica illetékesei felvették velem a kapcsolatot, a szívemre hallgattam, s végül a portugál együttes mellett tettem le a voksomat" – összegzett Di María.