Dybala: "Sokszor nem értettünk egyet Allegrivel"

dybala_roma_1.jpgA Juventus egykori argentin játékosa, a jelenleg már az AS Roma szerelésében remeklő Paulo Dybala a napokban érdekes véleményt tett közzé az olasz sportsajtó kamerái előtt, melyben kijelentette, hogy torinói évei alatt nem mindenben értett egyet Max Allegri vezetőedzővel, s hogy a Giallorossi mesterével, José Mourinhóval sokkal jobb kapcsolatban áll, s egyébként is többet beszél vele. 

"A mester, valamint a csapattársaim rengeteget segítettek abban, hogy szinte azonnal beilleszkedjek ide, s megértem, hogy miként működik a Roma valósága. Fontos tényező volt, hogy már jól ismertem az olasz labdarúgást, illetve, hogy az előszezonban egy remek edzőtáborban vettünk részt, melyhez foghatót már évek óta nem tapasztaltam. Úgy vélem, hogy a felkészülési időszak alapvető fontosságú volt erőnlétem visszanyerésének szempontjából, ezáltal pedig megszereztem az eddig hiányzó folytonosságot is, ami egyúttal magabiztosságot is ad számomra" – fogalmazott La Joya. 

"Max Allegri és José Mourinho nagyon hasonlítanak egymásra néhány tulajdonságban, vagy futballal kapcsolatos elképzelésben, sok más tekintetben viszont éles eltérés van közöttük. Mouval sokkal többet beszélgetek, mint annak idején Maxszal, s rengeteg lehetőség nyílik arra, hogy megosszuk egymással véleményünket. Módszereiket tekintve nyilvánvaló, hogy két különféle mesterről beszélhetünk, viszont alapelveiket nézve sok azonosság van bennük, mivel mindketten a szilárd védekezésre, illetve a meccs kulcspillanatainak koordinálására törekednek. 

Nem gondolnám, hogy Mourinho jobb szakember lenne, mint Allegri, ez pusztán arról szól, hogy mindkettőjüknek megvannak a maga egyedi elképzelései, melyek alapján más és más eredmények születnek. Max és én sokszor nem értettünk egyet bizonyos dolgokban, azonban mindig, minden esetben a Juventus érdekeit tartottuk szem előtt, ami a lehető legfontosabb tényezőt jelentette nekünk. 

Nem mondanám, hogy vitatkoztam Allegrivel, mivel az egyet nem értés alatt inkább a futballról alkotott elképzeléseink közötti alapvető különbségre szerettem volna utalni. Nem arról van szó, hogy minden egyes nap ölre mentünk volna egymással, elvégre Max pályafutásom egyik olyan szakembere, aki rendkívül fontos ismereteket adott nekem ahhoz, hogy felnőtt ember és profi labdarúgó legyek, s hogy jól teljesítsek a Juve kötelékében" – összegzett Dybala.