Di María, Danilo, és Locatelli a meccs után

di_maria_vs_freiburg.jpgA Juventus tegnap este 1-0-ás győzelmet aratott az Európa-ligában a Freiburg ellen, az összecsapás után pedig a csapat mestere mellett a gólszerző Ángel Di María, továbbá Danilo és Manuel Locatelli is értékelték a látottakat, kijelentve, hogy a csapategység továbbra is nagyon fontos szerepet játszik a Bianconerinél, mely gárdának igen komoly céljai vannak az évad további részére nézve. 

"Bevallom, a meccs vége felé éreztem némi kellemetlenséget, egy kis fáradtságot a lábaimban, ami azonban normálisnak mondható annak fényében, hogy ennyi találkozót kell játszanunk. Úgy vélem, hogy a legfontosabb dolog az, hogy mindannyian megfelelő munkát végezzünk, s hogy lehetőleg nagyszerű produkciót nyújtsunk, amit ma este sikerült is megtennünk, én pedig nagyon boldog vagyok emiatt" – értékelt Di María a Sky Sport Italia kérdésére. 

"Azért igazoltam a Juventushoz, hogy legjobb tudásom szerint segítsem az együttest. Mivel számomra nagyon fontos a megfelelő teljesítményt, mindezt örömmel teszem, s kijelenthetem, hogy amíg csak az Öreg Hölgy kötelékében játszom, mindig ezzel a hozzáállással fogok kifutni a gyepre. Az utóbbi hetekben remek edzésmunkát végeztem, s meggyőződésem, hogy a továbbiakban is a mostani úton kell haladnom. 

Mindent meg fogunk tenni azért, hogy elérjük két legnagyobb célunkat, vagyis az Európa-liga és a Coppa Italia megnyerését. A két serleg bezsebelése egyértelműen a Juve prioritásának számít. Egyelőre nem tudom, hogy mit tartogat számomra a jövő. A klubbal már beszéltünk a lehetséges forgatókönyvekről, s leszögezném, hogy nagyon boldog vagyok itt, mivel látom és érzem, hogy a szurkolók milyen nagy szeretettel fordulnak hozzám. Beilleszkedésem nagyon nehezen ment, mostanra viszont sikerült bizonyítanom. A Bianconeri elégedett és boldog a jelenlegi helyzet miatt, én pedig ugyanezen az állásponton vagyok, most pedig ez a legfontosabb" – szögezte le az argentin. 

danilo_vs_freiburg.jpg"Mindig arra törekszem, hogy tapasztalatom által segítsek a fiatal srácoknak abban, hogy jobb játékosokká váljanak, s hogy eközben én magam is jól végezzem a dolgom. Kifejezetten jól érzem magam a Juventus kötelékében, mivel Torinóban végre egy valódi, befogadó otthonra leltem, ezt a bizalmat és szeretetet pedig a pályán próbálom meghálálni. A mai meccsen persze okozott bennem egy kis zavart, hogy a jobb szélről át kellett nyargalnom a bal oldalra, amit csak öt-tíz perc alatt tudtam megszokni. Szélső védőként mindig is inkább a jobb oldalon szerepeltem, míg középhátvédként inkább a ballábas futballista pozíciójában, a lényeg viszont nem ez, hanem az, hogy mindig a csapat rendelkezésére álljak. Természetesen ahogy mindenki más, úgy én is követek el hibákat, ám a legfontosabb, hogy amikor csak tudom, segítem az Öreg Hölgyet" – jelentette ki Danilo a Sky munkatársának. 

"Továbbra is keressük azt a szilárdságot, mely végre stabil alapot adhatna nekünk, viszont tudjuk, hogy alakulatunkat számos meghatározó vezéregyéniség hagyta el az utóbbi években, melynek nyomán bizonyos szempontból elvesztettük korábbi jellemvonásainkat. A generációváltásba óhatatlanul is bele van kódolva a hibák lehetősége, ezzel viszont mindenki tisztában van, s éppen ezért senki sem mutogat ujjal a fiatal játékosokra, ha elrontanak valamit. Mi egy csapat vagyunk, emiatt pedig ha valaki hibát követ el, akkor valójában mindenki más is ezt tette, ha pedig nyerünk, akkor egységesen aratunk diadalt. Tudjuk, hogy keretünk tagjainak többsége nem rendelkezik nagy tapasztalattal ezen a szinten, ha azonban egymásért futballozunk, akkor bárkit képesek lehetünk megverni. Úgy vélem, hogy ebben rejlik a legfőbb erősségünk" – zárta szavait a brazil védő. 

locatelli_vs_freiburg.jpg"Bár alapvetően jó meccset játszottunk, sokkal több gólt kellett volna szereznünk. A jövő heti visszavágó nagyon nehéz lesz, azonban intelligens, érett futballal képesek lehetünk a jó eredményre és a továbbjutásra. Rengeteg mérkőzésünk van egy szezonban, ám engem mindig is örömmel töltött el, hogy ennyi találkozón ölthetem magamra a Juve szerelését. Ha bevethető vagyok, általában a kezdőben találom magam, s annak ellenére, hogy a terhelés miatt érzek némi fáradtságot, kellő komolysággal állok hozzá ehhez a helyzethez, s nagy hangsúlyt fektetek az otthoni regenerációra, hogy a következő összecsapáson ismét beleadjak mindent. 

A Serie A megmérettetéseit nem szabad lebecsülni, ugyanakkor a nemzetközi kupameccseknek van egy különleges atmoszférájuk, ami különleges motivációval ruház fel bennünket. Tisztában vagyunk vele, hogy a bajnokságban további pontokat kell szereznünk ahhoz, hogy jövőre ismét kipróbálhassuk magunkat Európában, ekképp pedig versenysorozattól függetlenül mindig 100%-os teljesítményt kell nyújtanunk. Ángel Di María hozzánk képest egy teljesen más kategóriát képvisel labdarúgóként. Az argentin egy igazi jelenség, akinek köszönettel tartozunk azért, amit a pályán tesz, s akivel megtiszteltetés egy csapatban futballozni" – összegzett Locatelli a lap riporterének.