Locatelli: "Allegri tudja, hogyan kell nyerni"

loca.jpgA Juventus olasz válogatott középpályása, Manuel Locatelli a minap hosszabb interjút adott a Lega Serie A hivatalos YouTube-csatornájának, melyben az Öreg Hölgyhöz való csatlakozásának és beilleszkedésének folyamatán túl szót ejtett a csapat mesterének, Massimiliano Allegrinek szerepéről, illetve a ma kora esti, Venezia elleni megmérettetésről is, leszögezve, hogy legnagyobb álmának beteljesülése ellenére továbbra sem hagyja abba az ábrándozást, s további célokat fogalmaz meg magának, melyeket mindenképpen el szeretne érni szeretne teljesíteni az elkövetkezendőkben. 

"Abban a pillanatban, mikor hivatalosan is a Juventus futballistája lettem, elképesztő libabőr kapott el: látván a szerződést, melyet aláírtam, alján azzal a felirattal, miszerint a Juventus Football Club labdarúgójává váltam, fantasztikus érzések ébredtek bennem, ám ez semmi sem volt ahhoz képest, melyet akkor éltem át, mikor első ízben léptem be a stadion kapuján a fekete-fehér szerelésben, s hallottam meg, ahogy több tízezer szurkoló a vezetéknevemet kiáltja... Ekkor hirtelen csak annyit tudtam tenni, hogy felemeltem a mezt, megcsókoltam, s azt mondtam: »Manuel, most már itt vagy, így már csak az a dolgot, hogy elkezdj játszani és ragyogni«" – fogalmazott a huszonhárom esztendős labdarúgó. 

"Tagadhatatlan, hogy a Sassuolónál töltött időszakomhoz képest jelen pillanatban egy másik játékmód nyomán kell szerepelnem az Öreg Hölgynél, azonban általában arra törekszem, hogy minden koncepciót saját jellemvonásaimat alapul véve értelmezzek, azaz mikor nálam van a labda, megpróbálom minél tisztábbra játszani azt, hogy képes legyek eljuttatni egy társamhoz, ahogy azt a Neroverdi kötelékében is tettem. 

Bár azt megelőzően, hogy az AC Milan szerelését viselve már volt alkalmam együtt munkálkodni jelenlegi mesteremmel, alapvetően nem ismertem túlzottan jól Massimiliano Allegrit, annyit mindenképpen tudtam róla, hogy egy nagyszerű szakemberről van szó, aki a futball minden egyes rezzenését éles figyelemmel követi, s aki pályafutása során egyértelműen bizonyította valós értékét. Úgy gondolom, Allegri maximálisan tudja, hogy miként kell elérni az egyes győzelmeket, erre vonatkozó tudását pedig igyekszik a lehető legnagyobb mértékben átadni nekünk. 

Amikor egy új játékos érkezik a Bianconerihez, az első dolog, amit észrevesz, minden bizonnyal a győztes mentalitás, ami olyasmit kovácsolt a Juventusból, ami a történelem folyamán is teljességgel egyedülállónak tekinthető, s melyet nem csak a futballistákon, vagy a vezetőség tagjain lehet átütő erővel érzékelni, mivel ez a hozzáállás a klubot körülvevő hangulatot és levegőt is alapvetően befolyásolja. 

Sajnálatos módon a jelenlegi idény első szakaszában számos, előzetesen könnyen megszerezhetőnek vélt pontot hullajtottunk el, mely annak ellenére is megtörtént velünk, hogy sosem lett volna szabad megesnie. Most az a legfontosabb, hogy képesek legyünk előre tekinteni, s többet tenni klubunkért, mely folyamat során elengedhetetlenül fejlődésre kell sarkallnunk önmagunkat. 

Szerencsésnek érzem magam, mivel egy olyan srác vagyok, aki soha, egyetlen pillanat erejéig sem hagy fel az álmodozással, már csak azért is, mert labdarúgóként véleményem szerint egészen egyszerűen kötelességünk nagy célokat és elsőre elérhetetlennek tűnő ábrándokat kitűznünk magunk elé. Természetesen tudom, hogy saját magam is képes vagyok eredményesebben teljesíteni, s ezt is kell tennem, elvégre csak ennek révén érhetem el egyéni-, illetve csapaszinten felállított céljaimat, mint például azt, hogy egy fontos trófeát nyerjek a Juventusszal. 

Következő ellenfelünk, a Venezia egy igen masszív, keményen futballozó alakulat, melynek kiváló teljesítményéből a csapat mestere is oroszlánrészt vállal. Nyilvánvaló, hogy mivel a Serie A nem egy könnyű versenysorozat, számos nehéz meccsen kell jól futballoznunk a szezon során, ugyanakkor mivel mi vagyunk a Juventus, egyetlen feladatunk a folytonos győzelmek aratása lehet" – összegzett Locatelli.