A Fradi játékosainak értékelése

siger_es_boli.jpgTegnap este a Ferencváros és a Juventus csapott össze a budapesti Puskás Arénában, ahol az olaszok 4-1-es győzelmet arattak. A hazai együttesből Sigér Dávid kezdőként jutott lehetőséghez, míg Franck Boli csereként beállva tudott szépíteni az eredményen.

A magyar középpályás nagyon pozitívan nyilatkozott a meccs utáni sajtótájékoztatón:

"Nagyon élveztem a játékot, úgy érzem, voltak szépen felépített támadásaink, és ezekkel nagy élmény volt eljutni az ellenfél kapujáig. Sok fejlődési lehetőség van az ilyen találkozókon. Érezhető volt, hogy egy magasabb szintű ellenféllel játszottunk. Elég, ha csak egy métert csúszik a védekezés, és ezt azonnal büntetik. Több ilyen meccsre lenne szükségünk, mert sokat lehet ezáltal fejlődni"

Az elefántcsontparti csatár a következőképp beszélt a saját, és a csapata teljesítményéről, és elárulta azt is, hogy kivel cserélt mezt a mérkőzés után:

"Sokat jelent nekem, hogy egymás után két csoportmeccsen is betaláltam, csatárként a gólszerzésért küzdök, de a csapatnak is jót tesz, hogy tudunk eredményesek lenni a Bajnokok Ligájában. Nem könnyű már a hetedik percben hátrányba kerülni, főleg nem egy sokkal tapasztaltabb Juventus ellen. Szerettünk volna változtatni az álláson, de nem nálunk volt többet a labda, ennek ellenére harcoltunk egy Juventus ellen, csak ezt lehet tenni. Ez is egy lecke volt, amiből tanulhatunk. Újak vagyunk a Bajnokok Ligájában, így ez a meccs is jó volt a tapasztalatszerzésre."

"Hogy kivel cseréltem mezt? Adrien Rabiot-val, francia játékos, ami nekem az országom hivatalos nyelve, így van kötődésünk."