Locatelli, Bremer és Gatti az Inter elleni sikerről

loca_vs_inter.jpgAz Inter elleni 0-1-es győzelem után Max Allegri mellett a csapat három játékosa, Manuel Locatelli, Gleison Bremer, illetve Federico Gatti is ejtettek néhány szót az olasz média kamerái előtt, beszélve a Juventus és egyes társaik produkciójáról, személyes teljesítményükről, valamint a gárda további céljairól is. 

"Abszolút nem bánom, hogy André Onana védése miatt nem sikerült betalálnom, mivel a legfontosabb az, hogy nyertünk, ráadásul az Inter otthonában, ami mindig egy nehéz feladat és egy különleges esemény. Ma este nagyszerű meccset játszottunk, s megmutattuk, hogy erősek vagyunk, ezért pedig nagyon boldognak érezzük magunkat" – fogalmazott Locatelli a DAZN riporterének. 

"Nagyon boldog vagyok jelenlegi helyzetem miatt. Mikor ennyi mérkőzésen kapsz lehetőséget egymás után, nagy önbizalmat és folytonosságot szerzel. Fizikai tekintetben ugyancsak jól érzem magam, s örülök annak, hogy csapatunk az elmúlt hetekben ismét egy győztes periódusba került. Úgy vélem, hogy sikerült meglelnünk a siker receptjét, ezért pedig a továbbiakban sem térhetünk le a mostani útról. 

Már többször elmondtam, hogy alapvetően mezzalaként szeretek játszani, mivel itt egyformán segíthetem a védelmet és a támadósort, azonban szükség esetén registaként is helytállok, s ha kell, muszáj itt is jó teljesítményt nyújtanom. Egy három fős középpályán, ahol olyan intelligens társaid vannak, mint Fagio és Adri, vagy a többi, keretünkhöz tartozó labdarúgó, megengedhetem magamnak, hogy időnként egy kissé feljebb lépjek, mivel a mellettem játszó futballisták fedeznek engem, és nagyszerűen olvassák az éppen aktuális helyzetet. Ennek alapján kötelességemnek érzem, hogy valamilyen szinten közelebb helyezkedjek a kapuhoz, mivel a gólszerzés terén egyértelműen fejlődésre van szükségem. 

Természetesen van némi hiányérzet bennem amiatt, hogy nem kerültem be az olasz válogatott mostani keretébe, ám ez még inkább arra ösztönöz, hogy jól játsszak, mivel ha megfelelő teljesítményt nyújtok a pályán, könnyebben visszatérhetek a nemzeti együttesbe. Labdarúgóként elsősorban a pályán kell bizonyítanom, s megmutatnom, hogy helyem van az Azzurrinál, azonban emellett van egy másik fontos feladatom is: Olaszországban ma ünnepeljük az apák napját, s bár még nagyon furcsa, hogy engem is felköszöntöttek ez alkalomból, alig várom, hogy hazaérjek, s megöleljem a fiamat" – zárta szavait a középpályás. 

bremer_vs_inter.jpg"Tisztában voltunk vele, hogy egy nehéz meccs áll előttünk, a mester pedig azt kérte, hogy játsszunk úgy, mintha egy döntőben lépnénk pályára. Helyzetein számának nagysága miatt korábban is bebiztosíthattuk volna a győzelmet, s szerezhettünk volna még két-három találatot, ám így is nagyon boldogok vagyunk a siker miatt. Mindig öröm, ha egy olyan támadóval nézhetek szembe, mint Romelu Lukaku, aki ellen szerencsére sikerült jól futballoznom, hozzásegítve ezzel a Juventust a három pont begyűjtéséhez" – jelentette ki Bremer a DAZN kamerái előtt. 

"Tudjuk, hogy Federico Gatti egy kiváló védő, aki nagyon sokat dolgozott és dolgozik azért, hogy most itt lehessen, mikor pedig lehetőséget kap, általában nagyon jól játszik. Külön öröm számomra, hogy egy sikerrel ünnepelhettem meg a születésnapomat, s bár szerettem volna én magam is gólt lőni, a lényeg a győzelem. Ahogy mesterünk is mondta, a pályán 56 pontot szereztünk az eddigiekben, sőt, ha a Salernitana elleni mérkőzésre gondolunk, ez a szám akár 58 is lehetne. Tudjuk, hogy mik az adott helyzet nehézségei, mi viszont csak azzal törődünk, hogy a mostani úton haladjunk tovább" – értékelt a brazil védő. 

gatti_vs_inter.jpg"Nagyon sokat köszönhetek a csapattársaimnak, mivel az Öreg Hölgynél valódi bajnokokkal edzhetek együtt. Itt mindenki úgy kezel, mintha a kezdetektől fogva a Juventus kötelékébe tartoznék, még akkor is, ha ez csak az első szezonom Torinóban. Nagyon hálás vagyok a többieknek azért, hogy ilyen gyorsan befogadtak és megszerettek, ezen tényezők pedig a pályán is nagyon sokat segítenek nekem. Ma este egy szenvedésekkel teli győzelmet harcoltunk ki az Inter ellen, a siker pedig ekképp a csapat közös érdemének tekinthető" – szögezte le Gatti a DAZN kérdésére. 

"Az elmúlt év során hatalmas ugrást tettem meg a Serie B középmezőnyéből Olaszország rekordbajnokáig, ami miatt sok idő kellett nekem a megfelelő szint eléréséhez. Reményeim szerint ez még csak a kezdet, azonban már most is az a célom, hogy minden edzésen keményen dolgozzak, s hogy mindig készen álljak a bevetésre, amikor a mester számol velem. Néha attól félek, hogy három brazil védő mellett végül én magam is brazil leszek. Viccet félretéve, nagyon sokat tanulok Alextől, Bremertől, és Danilótól, akik futballistaként is emberként is nagy példaképeim" – jelentette ki az olasz középhátvéd.