Játékosok a Freiburg elleni továbbjutásról

chiesa_goal.jpgA Juventus Freiburg ellen aratott győzelmét követően Max Allegri mellett a keret egyes játékosai, jelesül a gólszerző Federico Chiesa és Dušan Vlahović, a fekete-fehér mezben elért legjobb teljesítményét nyújtó Federico Gatti, valamint Manuel Locatelli is értékelték a látottakat az olasz médiának, mely nyilatkozatokat az alábbiakban tesszük közzé. 

"A meccsen leadott első lövésemet teljes erőből eresztettem rá a kapura, ezt azonban védeni tudta a kapus, így második alkalommal már egy jobban helyezett kísérlettel próbálkoztam. Nem tudtam, hogy ez a kísérlet beválik-e, ám végül gól született belőle. A találatot követően azért kértem elnézést a szurkolóktól egy kézjel formájában, mert az utóbbi évben nem voltam képes a legjobb tudásom szerint segíteni a csapatot, valamint nem tudtam ott lenni minden meccsen sérüléseim miatt. Szívem szerint minden egyes találkozón a pályán lennék, az első perctől fogva egészen az utolsóig, ha pedig fizikai állapotom ezt lehetővé teszi, szeretném megajándékozni a klubot és a csapatot mindazért a sok jóért, amit a múltban kaptam tőlük" – szögezte le Chiesa a Sky Sport Italia kamerái előtt.

"Dušan egy nagyszerű futballista, akiben minden megvan ahhoz, hogy kivételes bajnok legyen. Az utóbbi hetekben egy nehezebb időszakon ment keresztül, legalábbis ami a kapu előtt mutatott teljesítményét illeti, azonban ma este végre megtört a jég, sőt mi több, támadónk már a büntető előtt is betalált, igaz, ezt a gólt a VAR még érvénytelenítette. Vlahović egyébként ma kifejezetten rosszul lőtte a tizenegyest, s mégis betalált, míg a Sampdoria ellen egy jól helyezett lövés ellenére is csak a kapufát találta el. A sors mindig visszaad valamit. 

Mindig az lebeg a szemem előtt, hogy amikor csak tudok, a mester és a csapat rendelkezésére álljak, amit az utóbbi meccseken sajnos nem tudtam megtenni. A tavaly januárban elszenvedett sérülésem utóhatásai időnként még mindig jelentkeznek kisebb kellemetlenségek formájában, ám én egyre keményebben dolgozom, hogy végre ismét megfelelő kondícióba kerüljek. Karrierje során sajnos édesapámnak is meg kellett küzdenie hasonló gondokkal, a visszatérés felé vezető úton pedig jelentős akadályok állnak előttünk, ugyanakkor ha nyugodt maradok és kitartok jelenlegi szellemiségem mellett, semmi sem gátolhat meg céljaim elérésében" – összegzett az olasz szélső. 

vlahovic_goal_vs_freiburg.jpg"Szeretném kifejezni a hálámat csapattársaim irányába, akik mindig ott voltak mellettem. A Juventus kerete rendkívül egységes, hiszen rengeteg dolgon mentünk keresztül együtt, én pedig nagy köszönettel tartozom a többieknek. Örültem annak, hogy a mai gólomat követően mindannyian körbevettek engem, ez pedig csak még nagyobb motivációt jelent számomra ahhoz, hogy innentől fogva még többet nyújtsak" – jelentette ki Vlahović a Sky kamerái előtt. 

"Az, hogy betaláltam, nagyon sokat jelent nekem, s jelentős önbizalmat is ad, ám a legfontosabb az, hogy sikerült győzelmet aratnunk, valamint bejutnunk a negyeddöntőbe. Ma este meg kellett szenvednünk a győzelemért, ám végül diadalt tudtunk aratni a Freiburg felett, ami a nagy csapatok sajátos jellemzője. A továbbiakban ugyanilyen elszántsággal kell dolgoznunk. Bár meccsről-meccsre haladunk előre, tisztában vagyunk a céljainkkal, melyeket mindenáron szeretnénk elérni az idény végéig. Annak érdekében, hogy megnyerhessük az Európa-ligát, még nagyobb eltökéltséggel és alázattal kell munkálkodnunk, mivel csak ezen az úton felelhetünk meg a saját magunkkal szemben támasztott elvárásoknak. 

Az utóbbi hetekben igyekeztem nem foglalkozni a kritikákkal, melyeket tudatosan elkerültem, s nem is olvastam el semmilyen velem kapcsolatos hírt. Egy csatár élete már csak ilyen: ha gólt szerzel, a világ legjobbja vagy, ha viszont nem tudsz betalálni, egyből bukott játékossá válsz. Nem tulajdonítok különösebb jelentőséget mások véleményének, kivéve, ha olyan emberek meglátásairól van szó, akik rálátnak mindennapi tevékenységemre. Egyedül arra fókuszálok, hogy továbbra is keményen dolgozzak, hogy alázatos maradjak, s hogy minél több góllal segítsem a Juventust, mivel számomra az a legfontosabb, hogy alakulatunk sikeres legyen" – zárta szavait a szerb center. 

gatti_3.jpg"Ez egy nagyon fontos összecsapás volt számunkra. Mivel a mester nagyszerű lehetőséghez juttatott engem azzal, hogy a kezdőcsapatba jelölt, igyekeztem 110%-os teljesítményt nyújtani, ahogy máskor is erre törekszem, még ha olykor nagyon nehéz is helytállni ezen a szinten. Örülök annak, hogy továbbjutottunk. Szinte felfoghatatlan, hogy milyen nagy utat jártam be mindössze egy év alatt, elvégre tavaly ilyenkor még a Serie B-ben futballoztam, ami egy teljesen más színvonalat jelent a nemzetközi kupaporondhoz képest. Az, hogy ilyen bajnokokkal edzhetek, rengeteget segít nekem, s éppen ezért igyekszem folyamatos fejlődést elérni, hogy maximálisan készen álljak akkor, ha esélyt kapok az egyes találkozókon" – jelentette ki Gatti a lapnak. 

"Dušannal a pályán kívül is nagyon szoros kapcsolatban állok. Nagyon örülök annak, hogy ma este sikerült gólt szereznie, hiszen az őt érő nehézségek után igencsak megérdemelte már ezt. Úgy vélem, hogy ez a találat segít majd neki abban, hogy még higgadtabban és koncentráltabban tudjon dolgozni. A lövésemnél őszintén szólva rosszul kezeltem le a labdát, mivel ennél sokkal jobb lövést kellett volna leadnom, azonban a játékszer szerencsére megpattant egy védő kezén, amiért büntetőt ítéltek nekünk, ellenfelünk pedig emberhátrányba került. Nagyszerű érzés az Európa-ligában futballozni, s boldog vagyok, hogy itt lehetek, most azonban fel kell töltődnünk, és vissza kell szereznünk az energiáinkat, mivel vasárnap ismét egy nehéz meccs vár ránk a bajnokságban" – összegzett az olasz védő. 

locatelli_3.jpg"A második félidő igencsak szenvedősre sikeredett számunkra, mivel a vezetés megszerzését követően rossz hozzáállást képviseltünk, ám a meccs végig a mi kezünkben volt. A legfontosabb ma az volt, hogy kiharcoljuk a továbbjutást, s nagyon boldogok vagyunk amiatt, hogy ez sikerült nekünk. Bárki is kap lehetőséget, készen kell állnia az adott mérkőzésen. Mivel sok sérültünk van, ma este értük is küzdenünk kellett. Annak ellenére, hogy meghatározó labdarúgókat kellett nélkülöznünk, stabil teljesítménnyel rukkoltunk elő, ami minden szempontból pozitívnak mondható" – fogalmazott Locatelli a sajtófolyosón adott interjújában. 

"Örülök annak, hogy Fedének és Dušannak is sikerült betalálnia, mivel olyan srácokról beszélünk, akik mindig a Juve szereléséért küzdenek, ami fontos tulajdonság a mai futballban. Az Öreg Hölgy egy nagyszerű alakulat, ezt pedig az is megmutatja, hogy a ma esti meccset is egységesen nyertük meg. Az Inter ellen hasonló produkciót várok el magamtól, valamint társaimtól. Nem gondolnám, hogy én vagyok az együttes vezére, ám fontos tagja vagyok a gárdának, ahogy mindenki más is az. Mindig a legjobbamat szeretném nyújtani a pályán, mentalitásom pedig átragad a többiekre is" – zárta szavait a középpályás.