Rabiot és Soulé a meccs után

rabiot_vs_sampdoria.jpgA Juventus Sampdoria elleni, 4-2-re megnyert bajnoki meccsét követően az Öreg Hölgy egyes játékosai, név szerint a duplázó Adrien Rabiot és az első Serie A-gólját szerző Matías Soulé is szót ejtettek a meccsen látottakról, melynek keretében mindketten kiemelték a bennük lakozó örömöt, valamint a csapat segítésének fontosságát. 

"Örülök, hogy az én találatom által sikerült ismét vezetéshez jutnunk. Egy játékosnak bizonyos pillanatokban felelősséget kell vállalnia, ha kell, akkor akár egyedül is, ezért pedig ma este én is így cselekedtem. Boldog vagyok amiatt, hogy kétszer is be tudtam venni a Sampdoria kapuját, főleg annak fényében, hogy a második gólom nagyon fontos volt, mivel hozzájárult csapatunk győzelméhez" – fogalmazott Rabiot a DAZN kamerái előtt. 

"Az első félidőben látottakkal persze kevésbé vagyok elégedett, mivel annak ellenére, hogy jól kezdtünk, s hamar kétgólos előnyre tettünk szert, ellenfelünk szinte azonnal ki tudott egyenlíteni velünk szemben, aminek többé nem szabad megtörténnie. A második játékrészben mindazonáltal nagyon jó hozzáállást képviseltünk, ami erőt adhat számunkra a későbbiekben is.

Ahogy mesterünk szokta mondani, az olyan helyzeteket, mint ami a harmincadik perc környékét jellemezte, mikor a Samp egy percen belül két gólt is lőtt nekünk, általában a mentális hiányosságok idézik elő. E tekintetben még sokat kell fejlődnünk, s az egész találkozót nézve is nagyobb koncentrációt kell mutatnunk. Nem hagyhatjuk, hogy az efféle figyelmetlenségek kizökkentsenek bennünket az addigi ritmusból, s a túlzott higgadtságot sem engedhetjük meg magunknak.

Ma este mindenképpen be kellett gyűjtenünk a három pontot, mivel csak így készülhetünk fel a Freiburg elleni visszavágóra, ahol az előny dacára nehéz dolgunk lesz. Szerencsére végül sikerült kiharcolnunk a győzelmet, én pedig nagyon boldog vagyok emiatt. Egyelőre nem gondolok a jövőmet övező kérdésekre. Örülök annak, hogy jól teljesítek, s hogy ezáltal a csapat segítségére vagyok, a többit pedig majd meglátjuk. Ebben a szezonban viszonylag sok gólt szereztem az Allianz Stadiumban, s remélem, hogy ez a tendencia az idény hátralévő részében is folytatódni fog" – összegzett Rabiot. 

soule_goal.jpg"Elképesztően örülök, mivel mióta csak a Juve keretének tagja vagyok, arra várok, hogy betaláljak a Serie A-ban. A gól egészen hihetetlen érzelmeket váltott ki belőlem, ami miatt hirtelen nem is tudtam, hogy mikét ünnepeljek, mivel legszívesebben sírni támadt volna kedvem a bennem dúló érzések következtében. Karrierem során ráadásul alig vettem be az ellenfelek kapuját fejjel, ami külön boldogságot okoz nekem. A gólt mindenekelőtt családomnak, barátaimnak, szüleimnek, s bátyámnak ajánlanám, akik ma este is ott voltak a lelátón, s akik mindig elkísérnek engem a meccsekre. Mellettük egy hatalmas ölelést küldök az Argentínában élő rokonaimnak is, mivel tudom, hogy most bennük is hasonló gondolatok motoszkálnak" – jelentette ki Soulé a DAZN munkatársának. 

"Mielőtt pályára léptem volna, a mester azt kérte tőlem, hogy védekezzek hatékonyan, alapvetően viszont támadó középpályásként küldött be a gyepre. Az adott pillanatban még csak egy góllal vezettünk, tehát fennállt a veszélye annak, hogy a Samp kiegyenlít, ami miatt a védekezés terén is jól kellett teljesítenem, s végig ébernek kellett maradnom. Nagyon boldog vagyok amiatt, hogy Ángel Di María és Leandro Paredes itt vannak, s hogy elismerően beszélnek rólam, mivel mindketten rengeteget segítenek nekem a mindennapok során. Minden egyes edzésen próbálok ellesni valamit Ángeltől, értve ezalatt például a rúgótechnikáját, vagy az általa megfogalmazott tanácsokat. Büszkeséggel tölt el, hogy ilyen játékosokat nevezhetek a csapattársaimnak, hiszen elképesztő mellettük tréningezni, ami persze a keret többi labdarúgójára is igaz honfitársaim mellett. 

Szeretem, ha nálam van a labda, s szeretek betörni az ellenfél sorai közé. Azt hiszem, mindig is ezt a játékstílust képviseltem, a legfontosabb viszont az, hogy a rendelkezésemre álló percekben a Juventus segítségére legyek. A magam részéről mindig 100%-ot akarok adni, attól függetlenül, hogy éppen győzelemre állunk-e, döntetlent játszunk, vagy vereséget szenvedünk. Csapattársaim többsége nagy tapasztalattal bír, én pedig emiatt az első itteni napomtól kezdve igyekszem tanulni tőlük, ahogy természetesen a mestertől és a szakmai stáb tagjaitól is. Úgy érzem, hogy a pályán, valamint azon túl is kellő tudásanyagra teszek szert ahhoz, hogy még jobbá váljak" –- zárta szavait Soulé.