Di María, Bonucci és Rabiot nyilatkozatai a Juve-Nantes után

di_maria_1.pngA múlt héten elért döntetlen után könnyed, 3-0-ás győzelmet aratott a Juventus Franciaországban a Nantes együttese ellen, így a fekete-fehér együttesnek sikerült továbbjutni az Európa-liga nyolcaddöntőjébe. A mezőny legjobbja minden kétséget kizárólag a torinóiak veterán argentin támadója, Ángel Di María volt, aki egymaga jegyezte mindhárom találatot. A lefújást követően természetesen a mérkőzés hősét kérte fel a Sky riportere egy interjúra, aki örömmel állt a sajtó rendelkezésére. Mellette a hosszú sérülésből felépülő Leonardo Bonucci fejtette ki véleményét a pályán történtekről, illetve a szülőföldjén pályára lépő Adrien Rabiot is mondott néhány szót.

Aligha juthatott volna tovább Massimilano Allegri együttese ilyen könnyedén Ángel Di María nélkül ma este. Érdekesség, hogy a játékos 2019. szeptember 18-a után először tudott ismét két gólt szerezni európai kupamérkőzésen, sőt a mai napon ezt sikerült egy harmadikkal is - szó szerint - megfejelni. A statisztikákat tovább böngészve érdemes még kiemelni, hogy El Fideo az első Juventus-játékos Filippo Inzaghi óta, aki képes volt három gólt szerezni idegenben Európában, erre összesen 23 évet kellett várni. A támadó örömét fejezte ki a találkozóval kapcsolatban, illetve röviden beszélt a maga mögött hagyott sérülésekről is.

"Nagyon boldog vagyok, hogy sikerült a gyakorlatba is átültetni a megtanultakat. Kiváló mérkőzést játszottunk, egy olyan sorozatban, mely rendkívül fontos számunkra. Rendelkeztünk a megfelelő mentalitással, hogy tovább jussunk." - kezdte nyilatkozatát Di María. 

"Nagyon régóta vártam egy ehhez hasonló estére, sikerült szintet emelni a teljesítményemen. Rendelkezem az ehhez szükséges képességekkel, mindig igyekszem a csapatot segíteni. Örülök a három találatnak, valamint a győzelemnek, illetve a nyolcaddöntőnek is. Mit gondolok a sérülésekről? Sok idő telt el, hogy felépüljek, melyet nagyon sajnálok, miközben a kritikák is érkeztek. Tudtam, hogy többre vagyok képes, időre volt szükségem, hogy formába lendüljek. Kétszer is visszaestem egy hónapon belül, melyet nem volt könnyű megélni, de boldog vagyok, hogy most itt lehetek. Sokat jelent az elért eredmény számunkra, nagyon fontos. Az odavágón jó mérkőzést játszottunk, La Speziában sikerült győznünk, majd ma is egy ilyen közönség előtt. Mit gondolok Del Pieróról? Egy igazi futball-legenda. Tudom, hogy a stúdióban kedves szavakat intézett felém a mérkőzés előtt. Komoly karrier áll mögötte. Találkoztam vele egyszer Los Angelesben, a legjobbakat kívánom neki." - zárta mondandóját a mérkőzés hőse.

Ha csak percekre is, de hosszabb klhagyás után kétszer is visszatért a pályára egymás után a csapat kapitánya, Leonardo Bonucci. A tapasztalt játékos a Nantes-elleni mérkőzés után kiemelte a győzelem fontosságát, valamint ő is kitért hosszabb sérülésére.

"Amikor Juventusnál vagy, minden ki-ki mérkőzés alapvető fontossággal bír a szezon hátralevő részére. Az odavágón rosszul alakultak a dolgok és döntetlent értünk el, ma viszont kijöttek a csapat értékei és folytathatjuk az utunkat Európában. Egy olyan nagy játékost tudhatunk a keretünkben, aki képes megoldani a helyzetet számodra. Én voltam az első Di María első góljánál, aki felugrott a padról örömében? Már a lövés pillanatában felálltam. A tény, hogy távol kellett maradnom a csapattársaimtól a sérülés miatt, rossz érzéssel töltött el, mert nem ehhez vagyok szokva. Sokáig kimaradtam, de kezdek formába lendülni, és fontos, hogy megérkezzünk oda, ahova szeretnénk." - nyilatkozott röviden az olasz védő.

Társaihoz hasonlóan Rabiot is elégedett az eredménnyel, aki szintén kiemelte az Európa-liga fontosságát, emellett említést tett a fergeteges hangulatot okozó francia szurkolókról is.

"Boldogok és elégedettek vagyunk, jó mérkőzést játszottunk, habár a kiállítás kétségkívül megkönnyítette a dolgunkat. Mi vagyunk a Juventus, és rá kell erőltetnünk a játékunkat az ellenfélre, pontosan úgy, ahogy ma csináltuk. Több célunk is van, például Olasz Kupa megnyerése, mely az Inter ellen nem lesz könnyű. Az Európa-liga megnyerése szintén céljaink között található, habár több komoly csapat is szerepel még a sorozatban rajtunk kívül, de mi a Juventus vagyunk és mindig a maximumra kell törekednünk. A Nantes egy komoly minőséget képviselő csapat, a bajnokságban vannak nehézségeik, de Európában teljesen más a motiváció. Nem lepett meg a teljesítményük. Láttam őket korábban játszani, nagyszerű dolgokat visznek véghez, melyet az odavágón bizonyítottak is. A légkör csodálatos volt, tudtam mire számíthatunk, ezt mondtam a csapattársaimnak is." - összegzett Rabiot.