Vlahović: "Nem tudom pontosan, hogy mi történt a Juventusnál"

vlahovic_svajc.pngA Juventus szerb támadója, Dušan Vlahović válogatottja világbajnoki kiesését követően rövidebb interjút adott az olasz médiának, melyben szót ejtett a Bianconeri körüli, egyre bonyolultabbá váló helyzetről, a fekete-fehérek szezonjának folytatásáról, valamint az őt ért magánéleti vádakról, illetve a Svájc ellen bemutatott, ezekre reagáló gólöröméről is, ugyanis az elmúlt napokban számos pletyka látott napvilágot azzal kapcsolatban, hogy a center összeszűrte a levet csapattársának, Predrag Rajković kapusnak feleségével. 

"Gólörömöm csupán egy magánéleti konfliktusra adott válasz volt, ezért pedig senkivel szemben nem tekinthető kihívó szándékúnak. Így szerettem volna ünnepelni, mivel úgy vélem, hogy egy futballistának a pályán kell reagálnia a vele kapcsolatos vádakra. Az, hogy találatot szereztem egy világbajnokságon, nyilvánvalóan nagyszerű érzés, ám mivel nem jutottunk tovább a csoportból, mindez teljesen lényegtelenné vált" – szögezte le a La Gazzetta dello Sport kérdésére. 

"A legnagyobb elkötelezettséget hazámon és klubomon túl mindig is családom iránt mutattam, akik jóban-rosszban támogatnak engem, s a legnehezebb pillanatokban is mellettem állnak. A pletykák mindig rossz dolgok, főleg akkor, ha egy szó sem igaz belőlük, az engem illető híresztelések pedig természetesen minden szempontból alaptalanok. Úgy vélem, hogy korábban már éppen elég világos álláspontot fogalmaztam meg a témával kapcsolatban, ezért pedig a továbbiakban nem is szeretnék visszatérni erre. 

Alapvetően jól érzem magam fizikailag, bár fájdalmaim még mindig jelen vannak, annak ellenére, hogy mértékük valamennyire csökkent az elmúlt napokban. Most már sokkal jobb kondícióban vagyok, mint a világbajnokság kezdete előtt, ezért pedig maximálisan elfogadtam a mester döntését, melynek alapján az első két meccsen csak a kispadon foglalhattam helyet. Nem áll túlzottan könnyű időszak mögöttem, ám mostanra úgy néz ki, hogy végre egyenesbe jönnek a dolgaim. 

Mentalitásom alapján mindig egyre többet és többet várok magamtól. Az elmúlt másfél hónapban nem igazán voltam bevethető, emiatt pedig szinte már nem is tudom, hogy mikor léptem pályára utoljára a kezdőcsapat tagjaként, de a lényeg az, hogy ma ismét az első perctől fogva segíthettem alakulatomat. Mivel ma este kikaptunk, haza kell utaznunk Katarból, melynek nyomán a legkevésbé sincsenek jó érzések bennünk. Ennek dacára továbbra is előre kell tekintenünk, s márciusban újult erővel kell majd visszatérnünk a pályára, hogy megpróbáljuk minél előbb kvalifikálni magunkat a 2024-es Európa-bajnokságra. 

Nagy öröm volt számomra, hogy a Juventusnál töltött időszakom alatt egy olyan elnök irányította a klubot, mint Andrea Agnelli. Őszintén szólva még nem értettem meg teljes mértékben, hogy pontosan mik történtek a klubnál, ezzel pedig behatóbban csak akkor fogok foglalkozni, ha visszatértem Olaszországba. Az elmúlt napokban egyetlen csapattársammal sem beszéltem az Öreg Hölgynél kialakult helyzetről, ám olvastam a szituációval kapcsolatos fejleményeket, s a Bianconeri munkatársai is felhívtak engem, hogy tájékoztassanak az aktuális hírekről. 

Mivel futballista vagyok, a pályán zajló eseményekre kell koncentrálnom, ebből kifolyólag pedig nem is szeretnék különösebben aggodalmaskodni a történtek miatt. Most az a fontos, hogy a bajnokság újrakezdését követően tartsuk magunkat a szünet előtti jó formához, s hogy meccsről meccsre gondolkodva megpróbáljuk lefaragni a remekül játszó Napolival szemben kialakult 10 pontos hátrányunkat. A Juve sosem adja fel, így tehát ez esetben is a végsőkig harcolunk majd" – zárta gondolatait Vlahović.