Ronaldo: "Allegri a világ egyik legjobb edzője"

max_allegri_cr7.jpgMint ismert, a Juventustól 2021 nyarán távozó, ötszörös aranylabdás portugál klasszis a napokban terjedelmes interjút adott az ismert brit műsorvezetőnek, Piers Morgannek, melyben éles kritikát fogalmazott meg jelenlegi klubjával, a Manchester Uniteddel szemben, szót ejtve egykori és jelenlegi mestereiről, azaz Ralf Rangnickről és Erik ten Hagról, a Vörös Ördögök tulajdonosainak számító Glazer-testvérekről, illetve az együttes alapvető működéséről is. 

A harminchét esztendős portugál legenda a nyilatkozat egy tegnap napvilágot látó részében érintőlegesen a Juventust, valamint a Bianconeri mesterét, Max Allegrit is szóba hozta, kijelentve, hogy az MU-val ellentétben az Öreg Hölgy igyekszik alkalmazkodni az éppen aktuális trendekhez, miközben a livornói szakvezetőt a világ egyik legjobb edzőjének titulálta, akitől elmondása szerint sokat tanult a közös munka ideje alatt. 

"Pályafutásom során mindig megadatott számomra az a kegy, hogy a világ legjobb szakembereivel dolgozhassak együtt, ezért pedig szokatlan helyzetként éltem meg az elmúlt két idényt, mikor nem igazán eredményes, vagy éppenséggel irántam semmiféle tiszteletet nem mutató mesterek kezei alatt kellett munkálkodnom. Karrierem ideje alatt olyan szaktekintélyek csapataiban játszhattam, mint Zinédine Zidane, Carlo Ancelotti, José Mourinho, Fernando Santos, vagy Massimiliano Allegri, akik egytől-egyig a világ legjobb edzői közé tartoznak, s akiktől nagyok sokat tanulhattam. Ralf Rangnick hozzájuk képest nevetséges" – fogalmazott CR7. 

"Gyakran tűnik úgy számomra, mintha a Manchester Unitednél megállt volna az idő. Mikor tizenhárom év elteltével visszatértem az Old Traffordra, úgy gondoltam, hogy számos dolog megváltozott azon időszak alatt, melyet a Real Madrid és a Juventus kötelékében töltöttem, azonban azzal kellett szembesülnöm, hogy itt minden maradt a régiben, s nem éppen a szó pozitív értelmében, ezen felül pedig a klubnál tapasztalható instabilitás is sokkolóan hatott rám. 

A Vörös Ördögöknél egyetlen téren sem véltem előrelépést felfedezni a korábbiakhoz képest, holott korábbi együtteseim, azaz a Real Madrid és a Juventus mindig igyekeztek alkalmazkodni az éppen aktuális trendekhez, úgy technológiai fejlettség, mint edzésmódszerek, vagy akár a táplálkozással kapcsolatos szaktanácsadás terén. Az MU ezzel szemben még mindig le van maradva a világfutball többi részéről, holott a keret erőssége és a klub múltja alapján kétség sem férhet hozzá, hogy az élmezőnyben kellene lennünk" – jelentette ki az Öreg Hölgyet érintő részben a veterán támadó.