Fagioli és Gatti nyilatkozatai a Lecce-Juve után

fagyi.pngA Lecce otthonában igyekezett a Juventus feledtetni szurkolóival a hétközi csúfos BL-kiesést. A pugliai együttes elleni mérkőzés ezúttal sem a szemet gyönyörködtető játékról marad emlékezetes, hanem Nicolò Fagioli gyönyörű tekeréséről, mellyel a fekete-fehér együttes megszerezte a győzelmet, és elhozta a három pontot a dél-olasz csapat otthonából. Fagioli első gólját szerezte a Bianconeri színeiben, így érthető, hogy őt kérték fel a DAZN kollégái, hogy nyilatkozzon a mérkőzésen átéltekről. Az ifjú játékos mellett a csapat olasz védője, Federico Gatti is mikrofon elé állt a találkozó lefújását követően.

DAZN: Elmondanád az érzéseid ezzel az őrült góllal kapcsolatban?

Nicolò Fagioli: Nagyon szép gól volt, boldog vagyok miatta. Nagyon izgatott voltam, mert egész életemben erre vágytam, és ebben a mezben ezt megszerezni, csodálatos érzés.

D: Mi futott végig az agyadon a gólszerzés pillanatában?

NF: A kispadon levő társaimmal szerettem volna megünnepelni, mivel ők végig támogattak az elmúlt időszak során. Így szerettem volna ezt nekik megköszönni.

D: Mondhatjuk, hogy Del Pieróhoz, a példaképedéhez hasonló gólt szereztél?

NF: Igen, igen, mondhatjuk.

D: Mióta figyelted Del Pierót, hogy ehhez hasonló gólt szerezhess?

NF: Már egész kiskoromtól kezdve folyamatosan figyeltem őt, majd amikor később megérkezett, Dybalát is. Ő is sok ehhez hasonló gólt szerzett.

D: Hatásod volt a mérkőzésre azáltal, hogy mélységet adtál a csapatnak. A pálya mely részén érzed magad a legjobban, illetve miben fejlődtél a szezon során?

NF: Úgy gondolom a védelem előtt játszva érzem magam a legjobban, mert itt többször érhetek labdába. Szeretek mélységet adni a csapatnak. Tavaly a teljes szezont ebben a szerepkörben töltöttem el, és úgy gondolom itt tudok a csapat legnagyobb hasznára lenni.

D: Mai napon a fiatalok ugyanolyan ravaszsággal léptek pályára, mint a legtapasztaltabb társaik.

NF: Ez egy olyan dolog, amit az edző kért tőlünk a hét során. A pályán a társaink minding biztonságot adnak nekünk, és megjátszák a labdát. Jól szálltunk be, ez a feladatunk.

D: Érezted, hogy eljött a te pillanatod?

NF: Nem volt könnyű kivárni, meg kell valljam. Amikor lehetőséget kaptam, úgy érzem a maximumot nyújtottam. Boldog vagyok, hogy hozzám hasonló fiatalokkal együtt a pályán lehettem, igyekeztünk mindent beleadni. Jó, hogy végül győzelemmel zártunk.

D: Milyen érzések öntöttek el a pályán, és mit kért tőled Allegri, amikor pályára küldött?

NF: Azt kérte tőlem, hogy maradjak a védelem előtt és ne szaladgáljak össze-vissza a pályán. A gólról bővebben beszélve, egy örökkévalóságnak tűnt: azt hittem kifelé pattan a kapufáról, de amikor láttam, hogy bement, majd felrobbantam az örömtől. Mindig is erről a gólról álmodtam, mint Juve-szurkoló.

gatti.pngFederico Gatti pár nap elteltével már másodszor találta magát a kezdőben, ugyanis a Benfica elleni BL-mérkőzést követően Leccében is pályára lépett. Az olasz védő kiemelte a három pont fontosságát, illetve kifejezte örömét Fagioli iránt, aki elmondása szerint remek munkát végzett hétközben.

DAZN: Egy komplikált mérkőzésen vagytok túl, de ezek a nehezen megszerzett három pontok érnek a legtöbbet. Mennyire fontos ez most nektek?

Federico Gatti: Alapvető fontosságúak, csodálatos volt megszenvedni értük. Ma egy nagyon komplikált mérkőzésről térünk haza, egy nagyon nehéz pályáról. Az első perctől az utolsóig csapatként viselkedtünk, ez meg is hozta az eredményt.

D: Mesélnél Fagioli érzéseiről a gólját követően?

FG: Nagyon boldog vagyok miatta, egész héten keményen edz, maximálisan megérdemelte. Ma kulcsfontosságú három ponthoz segített minket. Csapatként értük el a győzelmet, melynek nagyon örülök.

D: Allegri azt kérte tőletek, hogy találkozzatok az öltözőben. Ez a titok?

FG: Az egyetlen, ami számít, az a csapat maga. Mai teljesítményünkkel egy kis téglát raktunk le. Hosszú még a szezon, nekünk pedig folytatnunk kell ezt az utat, és harcolnunk kell minden labdáért az utolsó másodpercig.

D: Ti fiataolok érzitek a felelősséget, hogy húzzátok a csapatot korotok ellenére?

FG: Minden játékosnak vezetnie kell a csapatot, függetlenül attól, hogy tizennyolc éves, vagy harmincöt. Amikor pályára lépsz, a legjobbadat kell nyújtanod az utolsó másodpercig. A mai egy sokat jelentő győzelem volt.