Kean és Locatelli a meccs után

moise_kean_vs_empoli.jpgAz Empoli tegnapi, 4-0-ás legyőzését követően a Juventus két játékosa, a torinóiak első gólját szerző Moise Kean, illetve a remekül teljesítő Manuel Locatelli is az olasz média kamerái elé állt, nyilatkozataikban pedig mindketten a csapategység fontosságát, illetve a Zebrák előtt álló további utat emelték ki. 

"A továbbiakban azon az úton kell haladnunk, melyet megkezdtük a torinói derbin, s melyet ma is folytattunk. Az elmúlt napokban nagyon kemény munkát végeztünk, hiszen tisztában voltunk vele, hogy az addig megszerzett pontok nem voltak elegendőek számunkra, innentől fogva pedig éppen ezért minden egyes találkozón úgy kell futballoznunk, ahogy az ma tettük, elvégre csak így léphetünk túl az eddigi nehézségeken" – szögezte le Kean a DAZN kérdésére. 

"A kezdő sípszó előtt ismét alkottunk egy kört a pályán, s még egy alkalommal elmondtuk egymásnak, hogy ma este egyetlen métert sem szabad hátrálnunk, illetve, hogy minden tőlünk telhetőt meg kell tennünk a Juve szereléséért, a szurkolókért, valamint a csapat dicsőségéért. A szezon eleje számomra is igen döcögősen indult, azonban társaim nagyon sokat segítettek nekem, én pedig mindig keményen dolgoztam annak érdekében, hogy visszanyerjem jó formámat, annak ellenére, hogy a külvilág, valamint a bennfentesek részéről is számos negatív véleménnyel kellett szembesülnöm. 

Úgy vélem, hogy egyedül a futballpályán mutathatom meg, hogy mennyit érek valójában, viszont társaim valóban rengeteget tettek értem. Nagyon hálás vagyok nekik, hogy mindvégig mellettem álltak egy ilyen nehéz időszakban, s remélem, hogy a jövőben is támogatjuk majd egymást szükség esetén. Nem igazán hallottam az állítólagos füttyszót, ami a drukkerek egy részéről áradt felém, mivel ma este kizárólag a játékra szerettem volna koncentrálni. Arra gondoltam, hogy ha jó produkciót nyújtok, azzal a csapatnak is sokat segítek, ebből kifolyólag pedig egyedül ez lebegett a szemem előtt, s képes voltam kizárni a külső tényezőket" – zárta szavait az itáliai támadó. 

locatelli_vs_empoli_1.jpg"Meglátásom alapján a legfontosabb változást ma este hozzáállásunk terén érzékelhettük a Juventus részéről. Mikor a megfelelő mentalitással, eltökélten és céltudatosan lépünk pályára, erényeink és jó tulajdonságaink egyből kiütköznek, mi pedig ösztöneinkből fakadó módon, könnyeden játszunk. Meggyőződésem, hogy ha a továbbiakban is képesek leszünk ezzel a szellemiséggel futballozni, akkor nagy dolgokat érhetünk el együttes erővel, valódi csapatként" – jelentette ki Locatelli a DAZN kamerái előtt. 

"Érzésem szerint jó meccset tudhatok magam mögött, azonban hamarosan biztosan kielemezzük majd az egyes teljesítményeket. Rendkívül elégedett vagyok a mai eredménnyel, ugyanis alakulatunk nagy győzelmet aratott, ennek pedig minden körülmények között a legfontosabb szempontnak kellene lennie. Tudom, hogy a szurkolók és a szakemberek számos elvárást állítottak fel velem szemben, én pedig készen állok megfelelni ezeknek. A magam részéről továbbra is mindent bele fogok adni a fekete-fehér mezért, a mesterért, továbbá a csapattársakért, hogy a minket támogató egyének minél többször találkozhassanak egy olyan nagyszerű Juventusszal, mint amit ma este láthattak" – összegzett az olasz középpályás.