De Winter: "Alig vártam, hogy bizonyíthassak a Juve ellen"

de_winter_empoli.jpgA Juventus kölcsönjátékosa, a csapat mai ellenfelének, azaz az Empolinak sorait erősítő Koni De Winter a minap rövidebb interjút adott az olasz médiának, melynek keretében szót ejtett a mérkőzéssel kapcsolatos érzéseiről, jelenlegi helyzetéről, valamint az Öreg Hölgy egyes labdarúgóiról, többek között Dušan Vlahovićról, Adrien Rabiot-ról, illetve Paul Pogbáról is. 

"Nagy várakozással készülök a ma esti találkozóra, mivel mindig nagyszerű érzés a volt csapatod ellen játszani... vagyis nem a volt csapatod ellen, hanem azzal az együttessel szemben, mely kölcsönbe küldött. Ez a meccs már csak emiatt is elképesztően fontos számomra, ezért pedig mindenképpen szeretnék jó teljesítményt nyújtani. Mikor a szezon elején megtudtuk, hogy milyen sorrendben következnek majd az összecsapások, egyből megnéztem, hogy mikor lépünk pályára a Juve ellen" – fogalmazott a Tuttosport munkatársának. 

"Nagyon jól érzem magam, hiszen azzal, hogy eligazoltam, magasabb szintre is léptem: sokkal nagyobb színvonalon futballozhatok, mint amilyen a Juventus U23-as alakulata, s bár a Serie C-ből nem kis lépés volt az Empoli keretébe kerülni, boldog vagyok, hogy megtettem. Az utóbbi néhány meccsen felépítettem az önbizalmamat, most pedig kiválóan érzem magam a pályán, s úgy vélem, hogy ez a tökéletes pillanat arra, hogy lejátsszam ezt a mérkőzést. 

Nem lepődök meg azon, hogy az Empoli a tizedik helyet foglalja el a bajnokságban, mivel már az előszezonban is rájöttem, hogy erős kerettel rendelkezünk. Bár ekkor még nem ismertem a Serie A szintjét, s így nem is tudtam összehasonlításokat tenni e tekintetben, ösztönösen éreztem, hogy jó együttesünk van, s hogy nagy dolgokat érhetünk el a jelenlegi idényben. 

Most az a legfontosabb, hogy minden tőlünk telhetőt beleadjunk, s hogy megpróbáljuk megnyerni a meccset, ehhez pedig bizonyára nagy akaratra, s személyiségünk megmutatására lesz szükség. Mesterünk taktikai szinten rengeteget segít nekünk azzal, hogy pontos utasításokat ad számunkra, s minden szempontból segítségünkre van. A vezetőedző azt akarja, hogy minél nagyobb fejlődésen menjek keresztül a következő hónapokban, emiatt pedig azt is megengedi nekem, hogy hibázzak, elvégre tudja, hogy egy fiatal a baklövéseiből tanul igazán. 

Dušan Vlahović egy rendkívül erős futballista, azonban úgy vélem, hogy a magam szintjén én is erős vagyok, és készen állok a vele való szembenézésre, ami egy fantasztikus kihívás számomra. Hogy kitől tartok a leginkább? Nos, ez egy jó kérdés, de az első, aki eszembe jut, talán Adrien Rabiot lenne, mivel ha ő térhez jut, s szabadon mozoghat a labdával, meglehetősen veszélyessé válik, ugyanis a mélységből is képes kiváló passzokat adni, illetve ütemet diktálni a társaknak. 

Szerencsémre még éppen tudtam találkozni Paul Pogbával, mivel a francia akkor érkezett a Juventushoz, mikor én az utolsó napomat töltöttem Torinóban. Ekkor természetesen nagy örömmel üdvözöltem őt, s még azt a képet is megmutattam neki, amit anyukám készített rólam és Paulról az Allianz Stadium előtt gyermekkoromban. Remélem, hogy holnap viszontláthatom majd őt a stadionban" – zárta szavait De Winter.