Gatti: "A csapat céljai fontosabbak az én ambícióimnál"

gatti_fede.jpgA Juventus új igazolása, Federico Gatti a minap rövidebb nyilatkozatot adott az olasz médiának a Bianconeri U23-as csapat elleni, Villar Perosában megrendezett meccsét követően, melynek keretein belül szót ejtett a szurkolók iránta mutatott szeretetéről, a csapatnál töltött eddigi időszakának mérlegéről, a Leonardo Bonuccival való kapcsolatáról, illetve legfontosabb céljairól is. 

"Nagyon örültem a szurkolók fogadtatásának, mivel kitörő örömmel fogadtak engem, számomra pedig a tisztelet a legfontosabb dolog. Ha tehetem, még több időt töltök közöttük autogramokat osztogatva, de mennünk kellett az összecsapásra... Az elmúlt hónap sokkal többet adott nekem, mint ahogy azt előzetesen gondoltam volna. A Juve szerelésének viselése minden egyes nap új izgalmakat tartogat és hoz magával, s legalább ennyire nagyszerű érzések vannak bennem amiatt, hogy ilyen bajnokokkal dolgozhatok együtt. 

Amennyiben egy játékosban elegendő önbizalom és vágy van ahhoz, hogy fejlődjön, s hogy bajnok legyen, akkor a Juventusnál fejlődni is fog, én pedig úgy érzem, hogy az utóbbi hetekben sikerült is elérnem az eddigiekben vágyott előrelépést, s bár még csak utam legelején járok, biztos vagyok benne, hogy ez a továbbiakban is így fog történni, s ezt követően is ugyanolyan boldog leszek amiatt, hogy az Öreg Hölgynél lehetek. 

Hatalmas örömmel tölt el, hogy Leonardo Bonucci elismerően nyilatkozott rólam. Óriási dolognak számít, hogy együtt edzhetek ilyen legendás labdarúgókkal, s hogy minden egyes nap tanulhatok tőlük valami újat, miközben minden apró részletre oda szeretnék figyelni annak érdekében, hogy minél nagyobb fejlődésen menjek át. 

Azt szeretném, hogy az idény végén egyéni szempontból, valamint csapatszinten is a lehető legnagyobb megelégedettséggel tekinthessek vissza az általam bejárt útra, mivel számomra rendkívül fontos, hogy együttesünk minél magasabb szintre jusson, s hogy emellett személyes tekintetben is jobbá váljak, mint voltam. Azt, hogy pontosan milyen serlegeket szeretnék nyerni, egyfajta babonából nem mondanám el, ugyanakkor abban biztosak lehetnek, hogy a legmagasabbra akarok jutni. 

Hogy ki gyakorolta rám a legnagyobb hatást? Őszintén szólva mindenki, hiszen az itteni labdarúgók egytől-egyig lenyűgöztek, azonban ha csak néhány nevet kellene kiemelnem, elsősorban Leót említeném, akinek játékából nagyon sokat merítettem, azonban mellette nem feledkeznék meg Danilóról, Alex Sandróról, vagy Gleison Bremerről sem. Ők mindannyian olyan futballisták, akiknek minden mozdulatát igyekszem ellesni fejlődésem érdekében, ám alapvetően a teljes légkörrel elégedett vagyok, ami körülvesz, hiszen ismétlem, nagyon boldog vagyok, hogy itt lehetek" – zárta szavait Gatti.