Chiellini: "Köszönöm, a végsőkig köszönöm"

chiellini_last_game.jpgA Juventus csapatkapitánya, a Bianconeri szurkolóitól a tegnap este folyamán búcsút vevő Giorgio Chiellini az Öreg Hölgy Lazio elleni meccsét megelőzően személyes Instagram-fiókján keresztül mondott köszönetet a klubnak, valamint annak drukkereinek, melynek keretein belül rendkívül érzelmes szavakkal emlékezett meg tizenhét évig tartó torinói pályafutásáról, összefoglalva ezen idények legfontosabb mozzanatait, valamint megemlítve a legfontosabb értékeket, melyeket az olasz rekordbajnok adott számára. 

"Hát eljött a nap. Ma este érzelmek elképesztő örvénye fog magával ragadni engem. 

A Juve volt a mindenem. A fiatalságom, a tapasztalatom, az érettségem. A győzni akarásom, sikerem öröme, kudarcaim és vereségeim elfogadása. A legnagyobb kihívások összes izgalma, a pályán megvívott párharcok, az állandóan bekötött fejem. S természetesen az engem körülvevő bajnokok, akik a zöld gyepen, valamint azon túl is bajnokok voltak, ideértve edzőket, menedzsereket, vagy a szakmai stábok minden tagját. Olyan emberek, akik elhagytak engem az idők során, s mégis hagytak rám valami egészen fontosat. Valamit, amit oly gondosan szívtam magamba, melyet megőriztem és igyekeztem megbecsülni is. 

A hármas. Az én számom. De azon érzések, melyek most a lelkemben élnek, szintén hármas egységet alkotnak egymással. 

ÖRÖMÖT érzek amiatt, hogy egy ilyen kaland ilyen nagyszerű módon ér véget, azt követően, hogy minden elképzelhető és elképzelhetetlen álom megvalósult, s hogy mindennek eredménye örökre bekerült a klub történelmébe. 

NYUGALMAT érzek amiatt, hogy a lehető legmegfelelőbb pillanatot tettem meg a búcsú időpontjává, hiszen most olyan szinten távozhatok, amilyen formában mindig is szerettem volna teljesíteni karrierem során, melynek ideje alatt megannyi érzelmet és értéket éltem át, valamint osztottam meg környezetemmel, s melyeket soha, senki sem lesz képes kitörölni emlékezetemből. 

HÁLÁT érzek a teljes Juventusért, az Agnelli-családért, akik az együtt töltött évek alatt valósággal örökbe fogadtak engem, a hozzám legközelebb álló, legkedvesebb szeretteimért, és mindazokért, akiket szeretek, s akik nélkül sosem lehettem volna, s most sem lehetnék az, aki vagyok, hiszen ezen emberek kimeríthetetlen támogatást jelentettek, s elfogyhatatlan energiát jelentettek és jelentenek számomra, mindemellett pedig elkísértek ezen a meglehetősen hosszú úton. 

Így találom magam az elképzelhető legszebb naplemente előtt, s így is várom az új hajnal hasadását. Mert az utazás nem ér véget, bár egyelőre nem tudom, hogy mi vár rám ezt követően. Ez azonban már egy másik alkalom, s egy másik történet lesz, jelen pillanat pedig a búcsúé, valamint a végtelen és mély háláé kell, hogy legyen. 

Köszönöm. 

Köszönöm mindenkinek, szurkolóknak és ellenfeleknek egyaránt. 

Köszönöm, hogy befogadtatok magatok közé, s elviseltetek, támogattatok az elmúlt években. 

Köszönöm, hogy értelmet adtatok az álom szó jelentésének. 

Köszönöm, a végsőkig köszönöm. 

Giorgio."