Dybala: "Holnap végleg búcsút veszünk egymástól"

dybala_farewell.jpgA Juventus argentin kiválósága és csapatkapitány-helyettese, Paulo Dybala néhány perccel ezelőtt hivatalos Instagram-oldalán tette közzé Juventustól való búcsúját, ami távozásának véglegessé válása óta a futballista első ezzel kapcsolatos megnyilvánulása volt a sportsajtó, vagy a közösségi média színe előtt. 

A La Joya becenévre hallgató dél-amerikai támadó szavaiban egyebek mellett kijelentette, hogy még jelen pillanatban is rendkívül nehéz lenne érzelmek nélkül beszélnie a kialakult helyzetről, melyre állítása szerint ő maga sem tudott felkészülni, emellett pedig köszönetet mondott a Bianconeri drukkereinek, akik mindenben támogatták őt torinói évei alatt, valamint mindenkinek, aki valamilyen formában segítette őt az Öreg Hölgynél töltött karrierje során. 

"Nehéz megtalálni a megfelelő szavakat a búcsúhoz, hiszen oly sok év élménye, s megannyi érzelem lakozik bennem, melyek most mind egyszerre jutnak eszembe ebben a nehéz pillanatban. Azt hittem, hogy még számos szezont és esztendőt élhetünk meg együtt, egymás oldalán, azonban a sors sajnálatos módon különböző utakra terelt bennünket. 

Sosem fogom elfelejteni mindazt, melyen keresztülmentem kötelékedben, a rengeteg meccset, vagy a rengeteg találatot. Veled együtt fejlődtem, növekedtem, éltem, tanultam, és álmodtam. Az együtt töltött hét év varázslatos volt, mindennek gyümölcse pedig 12 trófea és 115 gól, melyet senki sem lenne képes elvenni tőlünk, soha. 

Köszönetet szeretnék mondani, amiért támogattatok a nehéz időkben. Köszönöm azoknak, akik elkísértek engem utamon ezekben az években: a legkisebb láncszemtől a legfontosabbig, a szurkolóktól a klub kötelékében dolgozó szakemberekig, s ezen belül mindenkinek, edzőknek, csapattársaknak, alkalmazottaknak, s vezetőségi tagoknak egyaránt. 

Életem egyik legnagyobb büszkesége volt, hogy ezt a csodálatos mezt, valamint ennek a fantasztikus klubnak csapatkapitányi karszalagját viselhettem, s remélem, hogy egy napon majd gyermekeimnek, valamint unokáimnak is megmutathatom e szereléseket, s mesélhetek ezekről az esztendőkről. 

Holnap lesz az utolsó mérkőzésem ebben a szerelésben, s bár rendkívül nehéz elképzelni, mégis ki kell mondanunk: holnap lesz az utolsó találkozónk egymás oldalán, s holnap végleg búcsút veszünk egymástól. Nem lesz könnyű, én azonban mégis mosolyogva és emelt fővel lépek majd pályára, tudva, hogy mindent megtettem értetek, s nektek adtam mindenemet" – zárta gondolatait Dybala.